اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

رعایت پدافند غیرعامل وظیفه تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی است

فرماندار دیلم گفت: ایجاد و حفظ آمادگی لازم و رعایت پدافند غیر عامل وظیفه تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رعایت پدافند غیرعامل وظیفه تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل کاظمی صبح امروز در نشست شورای اداری دیلم خواستار اهتمام جدی دستگاه‌های شهرستان در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه مفید شد و در برگزاری با شکوه هفته کتاب تأکید کرد. کاظمی اظهار داشت: رسالت ما در نظامی که پایه و اساس آن فرهنگ است، ترویج کتاب و کتابخوانی است.

کاظمی کتاب را حافظ و احیاکننده تفکر و اندیشه‏های والا  دانست و افزود: باید از فرصت هفته کتاب برای تقویت نهضت مطالعه مفید بهره برد.

وی 13 آبان را یادآور جان نثاری جوانان و آحاد ملت ایران در راه ترویج اسلام و پایه‌گذاری نهضت جمهوری اسلامی ایران دانست.

فرماندار دیلم انسجام و یکپارچگی ملت بزرگ ایران در برابر توطئه‌های استکبار را عامل مهم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی دانست و گفت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است و این روز این پیام را تداعی می‌کند که ما با نام کشورها کاری نداریم، بلکه هر کشوری بخواهد با خوی استکباری با کشور ما برخورد کند با آن مبارزه خواهیم کرد و ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از خواسته‌های به حق خود کوتاه نخواهند آمد، که دولت تدبیر و امید نیز در همین راستا گام برمی‌دارد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله پدافند غیر عامل اشاره کرد و آن را مهم‌ترین عامل پیشگیری از وقوع حوادث و جنگ و باعث کاهش تلفات جانی و مالی دانست.

وی با اشاره به اینکه ایجاد و حفظ آمادگی لازم و رعایت پدافند غیر عامل وظیفه تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی است گفت: ما باید برای کاهش آسیب پذیری مراکز مهم و حیاتی خود با تدبیر و پیش بینی عمل کنیم.

انتهای پیام/66006/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول