اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و بسیج دانش‏آموزی

رزمایش پدافند غیرعامل ویژه دانش‏آموزان شاهرودی برگزار شد

رزمایش پدافند غیرعامل ویژه دانش‏آموزان شاهرودی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و بسیج دانش‏آموزی برگزار شد.

رزمایش پدافند غیرعامل ویژه دانش‏آموزان شاهرودی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رزمایش پدافند غیرعامل پیش از ظهر امروز در آموزشگاه حسینی‎شاهرودی این شهر برگزار شد.

در سال‎روز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش‏آموزی و پدافند غیرعامل، مانور پدافند غیرعامل در آموزشگاه پیشگام حسینی‎شاهرودی با حضور مسئولان سپاه و آموزش و پرورش و بسیج دانش‏آموزی اجرا شد.

در ابتدای این مانور، مسئول بسیج دانش‏آموزی شاهرود با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: امروز مانند گذشته دشمن حمله مستقیم نظامی به کشورها نخواهد کرد و با موشک و بمب و با برنامه‏ریزی و تلاش در از بین بردن زیرساخت‏های کشور مورد تهاجم را در دستور کار قرار خواهد داد.

محمدمهدی اسماعیلی افزود: با توجه به این موضوع توجه به پدافند غیرعامل با اهمیت می‏شود و باید شما دانش‏آموزان که آینده‏ساز کشور و نیروی تأثیرگذار جامعه هستید، به این موضوع آشنا باشید.

وی با بیان اینکه آمادگی کشورها در پدافند غیرعامل بسیار مهم است، بیان کرد: برگزاری این چنین مانورهایی در جهت آشنایی شما دانش‏آموزان و انتقال این موضوع به خانواده تأثیرگذاری بسیاری دارد.

بعد از توجیه دانش‏آموزان با نواخته شدن زنگ آغاز مانور پدافند غیرعامل در آموزشگاه حسینی‎شاهرودی انجام شد و دانش‏آموزان با آژیر خطر برنامه‏های از پیش تمرین شده در جهت حفظ خود و همچنین محیط پیرامونی را به اجرا گذاشتند.

بر اساس این گزارش، چهارم تا دهم آبان هفته پدافند غیرعامل نام‎گذاری شده و ارگان‎ها و نهادهای مختلف در این هفته برنامه‏هایی را در تبیین و تشریح پدافند غیرعامل در سطح شهرها اجرا می‏کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول