اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک:

پدافند غیرعامل مؤثرترین روش‌ دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: پدافند غیرعامل از مؤثرترین و بهترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن است.

پدافند غیرعامل مؤثرترین روش‌ دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان در راستای هفته پدافند غیرعامل، اظهار داشت: داشتن تدبیر دفاعی و ایجاد امکانات مناسب و براساس منویات مقام معظم رهبری، فعالیت در راستای پدافند غیرعامل برای ما یک تکلیف است.

وی با اشاره به انواع ترفندها و روش های شبیخون فرهنگی، افزود: پدافند غیرعامل نیاز حیاتی یک جامعه است و برای موفقیت و پیروزی در این پدافند، دشمن شناسی مهم تر از خود دشمن است و باید با شناخت روش‌های حمله دشمن علیه آن برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول با بیان ضرورت آگاهی ‌بخشی به مدارس در زمینه‌ی پدافند غیرعامل، اضافه کرد: پدافند غیرعامل از مؤثرترین و بهترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن است و فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی در به‌کارگیری اصول و ضوابط این امر می‌تواند باعث کاهش آسیب‌پذیری در این زمینه شود.

توکلی، پدافند غیرعامل را دفاع در برابر دشمن بدون ابزار نظامی عنوان کرد و اذعان داشت: امروزه دشمن با مهم‌ترین سرمایه هر کشور که منابع انسانی کارآمد آن جامعه است با عملیات مختلف و ترفند سازی سرمایه انسانی را هدف قرار می دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در پایان ابراز کرد: پدافند غیرعامل باید به بهترین و مناسب‌ترین شیوه خطرات و بلایا را از جامعه دور کند و به نوعی با نگاه جدی و کارآمد به پدافند غیرعامل می‌توان بهترین و آرام‌ترین روش دفاع را انتخاب کرد.

انتهای پیام/88006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول