اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیم متن استعفا به اعضای شورا

شهردار جدید تولم‌شهر صومعه‌سرا استعفا کرد

شهردار جدید و منتخب شورای شهر بخش تولم‌شهر صومعه‌سرا در یک عمل غافلگیرانه متن استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی این شهر کرد.

شهردار جدید تولم‌شهر صومعه‌سرا استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، «رامین قربانزاده» شهردار جدید و منتخب شورای اسلامی تولم‌شهر امروز استعفا کرد.

استعفای شهردار شهر تولم‌شهر به صورت کتبی و در یک عمل غافلگیرانه صورت گرفت.

قربانزاده در متن استعفای خود با قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر، مسئولان و کارمندان شهرداری تولم‌شهر صومعه‌سرا، اظهار کرد: در این مدت کوتاه این افراد تعامل و همفکری خوبی با بنده داشته‌اند.

وی، فرصت خدمت به مردم را اوج کمال و سعادت آدمی دانست و افزود: جایگاه مدیریتی برای خدمت به مردم موقتی بوده و در راستای جمع‌آوری توشه آخرت انجام می‌شود.

شهردار مستعفی تولم‌شهر صومعه‌سرا با بیان اینکه شهرداری یک نهاد پویا و فعال است، تصریح کرد: این نهاد نیازمند مدیریتی قوی، متخصص، باتجربه و متعهد است.

وی یادآور شد: مردم همواره ناظران بی‌طرف عملکرد شهرداری تولم‌شهر هستند که خدمت به آنها بزرگ‌ترین افتخار و آرزوی بنده است.

قربانزاده، دلیل اصلی استعفای خود از سمت شهردار تولم‌شهر صومعه‌سرا را تعهدات خدمت در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و پاره‌ای از مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

وی در ادامه متن استعفای خود با قدردانی از حمایت مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، شورای اسلامی شهر و مسئولان تولم‌شهر اذعان کرد: به غیر از سمت شهردار تولم‌شهر در هر زمان آماده ارائه همفکری و کمک به توسعه و پیشرفت زادگاهم به همگان هستم.

شهردار مستعفی تولم‌شهر صومعه‌سرا خطاب به اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: بدون تردید صداقت، پاکی و شایستگی اعضای شورای اسلامی شهر تولم‌شهر شاخصه‌های برجسته و مهمی است که انکار آن به سادگی میسر نیست.

وی ادامه داد: با استعفای بنده فرصتی فراهم می‌شود تا با انتخاب فردی شایسته‌تر و ایجاد تحولی ریشه‌ای و سازنده در راستای توسعه سازندگی، عمران شهری و برطرف کردن مشکلات مردم باشید.

قربانزاده با بیان اینکه حمایت مردم و افکار عمومی پشتوانه محکمی برای اعضای شورای شهر تولم‌شهر است، خاطرنشان کرد: به یقین اعضای شورای اسلامی تولم‌شهر با تجربه و پشتکار موفق به جایگزینی فردی شایسته‌تر به جای بنده خواهند بود.

وی، آینده شهرداری تولم‌شهر صومعه‌سرا را با توجه به اشرافیت بر امور شهری اعضای شورای اسلامی شهر روشن و خوب دانست.

به گزارش فارس، گفته می‌شود استعفای «رامین قربانزاده» از سمت شهرداری تولم‌شهر صومعه‌سرا مورد موافقت اعضای شورای اسلامی این شهر قرار گرفته و آنها درصدد انتخاب یک شهردار دیگر به جای قربانزاده هستند.

انتهای پیام /84003/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول