اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مخالفت با استعفای لوکا، فشار را از روی ذوب‌آهن برداشت

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در پی مخالفت با استعفای لوکا، فشار از روی تیم برداشته شده و امیدواریم شوک وارده در جام حذفی به سود تیم شود.

مخالفت با استعفای لوکا، فشار را از روی ذوب‌آهن برداشت

اصغر فروتن امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از اینکه تیم ذوب‌آهن بازی برده برابر راه‌آهن را با شکست به پایان برد، فشاری بر روی این تیم وارد شده بود.

وی با اشاره به مخالفت هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با استعفای لوکا ادامه داد: بازیکنان از استعفای لوکا ناراحت بودند و بازگشت مجدد وی به تیم می‌تواند، انگیزه‌های بسیاری را به تیم تزریق کند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مخالفت با استعفای لوکا شوک خوبی را به تیم وارد کرد، تصریح کرد: در مدت کوتاهی که تا دیدار با تیم نفت تهران در جام حذفی زمان داشتیم، تلاش شد تا تمرینات خوبی برگزار شده و تیم با آمادگی لازم به دیدار حریف برود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه‌گیری برابر تیم نفت تهران اضافه کرد: تیم ذوب‌آهن سابقه خوبی در مسابقات جام حذفی دارد و تلاش می‌کنیم امسال نیز یکی از تیم‌های مدعی این جام باشیم.

فروتن با اشاره به وضعیت تمرینات ذوب‌آهن پس از جام حذفی نیز تاکید کرد: پس از دیدار روز جمعه، تیم چند روزی استراحت کرده و سپس تمرینات تیم برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول