اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

زبان هنر راهکار اساسی برای مقابله با انحرافات است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: زبان هنر راهکار اساسی برای مقابله با بسیاری از انحرافات است.

زبان هنر راهکار اساسی برای مقابله با انحرافات است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد صداقت‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان فرمانداری ساوجبلاغ اظهار کرد: توسعه امور فرهنگی و استفاده از زبان هنر می‌تواند ما را در تحقق بسیاری از برنامه‌ها و اهداف یاری دهد.

وی ترویج و نهادینه‌کردن امر به معروف و نهی از منکر را نیز نیازمند توسعه امور فرهنگی دانست و افزود: برای تحقق این فریضه دینی می‌توانیم با استفاده از زبان هنر بهتر و شایسته‌تر به مقصد برسیم.

این مسئول با اشاره به این‌که شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه هنر و فرهنگ است، گفت: باید با استفاده از این ظرفیت در مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداریم.

صداقت‌زاده تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها در شهرستان ساوجبلاغ، نیروهای مردمی هستند لذا استفاده از این ظرفیت می‌تواند نقطه آغاز تحول و حرکت‌آفرینی برای توسعه و ساماندهی امور فرهنگی در این شهرستان باشد.

وی گفت: برای انتقال مفاهیم دینی و اسلامی می‌توانیم از زبان هنر استفاده کرده و این مفاهیم را به افراد مختلف جامعه انتقال دهیم.

صداقت‌زاده یکی از مهم‌ترین ضعف‌های این شهرستان را کمبود و نبود زیرساخت‌های فرهنگی عنوان کرد و از متولیان این امر خواست تا هر چه سریع‌تر برای گسترش این مهم تدابیر ویژه‌ای در نظر بگیرند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول