اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

ایل سوگوار یک کار دینی، ارزشی و فرهنگی است

امام جمعه باشت گفت: ایل سوگوار یک کار دینی، ارزشی و فرهنگی است که طی چند سال گذشته توسط صدا و سیما انجام می‌شود و لازم است که ما نیز در حد توان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این گونه برنامه‌ها تمام سعی خود را بکار گیریم.

ایل سوگوار یک کار دینی، ارزشی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان باشت با حضور یزدان محمدی سرپرست فرمانداری، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه و جمعی از مسئولان نهادها و ادارات شهرستانی در محل فرمانداری باشت برگزار شد.

در این جلسه که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور تجمع کلیه هیئت‌ها و عزادارن این شهرستان در قالب مراسم ایل سوگوار تحت پوشش خبری صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، یزدان محمدی با بیان این‌که مراسمات عزاداری ما باید با اتحاد و همدلی در عمل به دستورات دینی همراه شود، اظهار کرد: مراسم ایل سوگوار نباید فقط جنبه تبلیغی پیدا کند و از اصل عزاداری منحرف شود. 

فرماندار باشت با تأکید بر این‌که هر اقدامی در سطح شهرستان نیازمند یاری و همدلی مسئولان و مردم است، افزود: ادارات و نهادهای این شهرستان که تاکنون با مشارکت‌های خوب خود در مراسمات و برنامه‌های شهرستانی محور اتحاد را بوجود آورده‌اند در این مراسم نیز تمام تلاش خود را انجام دهند و از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام عبودی  نیز در این جلسه با اشاره به این که  مشارکت همه جانبه نهادها و مردم در مسائل فرهنگی پیشرفت این شهرستان در عرصه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت، اذعان کرد: ایل سوگوار یک کار دینی، ارزشی و فرهنگی است که طی چند سال گذشته توسط صدا و سیما انجام می‌شود و لازم است که ما نیز در حد توان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این‌گونه برنامه‌ها تمام سعی خود را بکار گیریم.

امام جمعه باشت در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و اتحاد قلبی میان عزاداران و دوستداران اهل بیت از مهم‌ترین اثرات این برنامه فرهنگی، دینی در شهرستان است.

در پایان این جلسه مقرر شد که تا قبل از تاسوعای حسینی در محل گلزار شهدا مراسم ایل سوگوار شهرستان باشت و با پوشش خبری فعال صورت گیرد.

انتهای پیام/82007/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول