اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس عنوان کرد

ضرورت تأسیس فرهنگسراهای پایداری و مقاومت در استان‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خواستار تأسیس فرهنگسراهای پایداری و مقاومت در استان‌ها شد و گفت: این موضوع بستر انتقال فرهنگ پایداری و مقاومت را موجب می‌شود.

ضرورت تأسیس فرهنگسراهای پایداری و مقاومت در استان‌ها

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ باید در هر جامعه‌ای مد نظر باشد، افزود: در همین راستا باید با ایجاد فرهنگسراهای مختلف زمینه تقویت این مهم را در جامعه فراهم کرد.

وی خواستار تأسیس فرهنگسراهای پایداری و مقاومت در استان‌ها شد و ادامه داد: این موضوع بستر انتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به جامعه را موجب می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کرد، ابراز داشت: به طور حتم توجه به فرهنگ غنی دفاع مقدس عامل پویایی جامعه و مقابله با ترفندها و حربه‌های دنیای استکبار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در راستای رشد ارزش‌های اسلامی و انقلابی به فعالیت‌های فرهنگی جوانان کمک شود، گفت: این موضوع باعث ارتقای انگیزه کار در بین جوانان می‌شود.

کارخانه‌ای در پایان سخنانش تأکید کرد: دشمن از هر روزنه‌ای به دنبال نفوذ در کشور و مواجهه با آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی است پس باید با تجهیز خود به علوم و فنون روز و ایجاد بسترهای فرهنگی با آنان مقابله کرد.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول