اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهربابک در مجلس تصریح کرد

مخالفت نمایندگان کرمان در مجلس با معرفی استاندار افراطی

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت یازدهم فردی افراطی در رأس مدیریت استان کرمان قرار دهد، نمایندگان مجلس هم ساکت نمی‌نشینند و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

مخالفت نمایندگان کرمان در مجلس با معرفی استاندار افراطی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین فتاحی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در کرمان اظهار داشت: در دولت یازدهم مدیران معتدل باید در استان کرمان سرکار آیند.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم افرادی از فتنه‌گران سال 88 روی کار آمده‌اند و این نشان می‌دهد که انگار بعضی‌ها هنوز فتنه 88 را باور ندارند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: افراد معتدل از دو جناح که اهل کار باشند و به خط امام راحل و ولایت اعتقاد داشته باشند، باید در پست‌های مختلف فعالیت کنند تا ضرری متوجه مردم نشود.

 

فتاحی تصریح کرد: ما نمایندگان کرمان در مجلس می‌گوییم که مردم نباید از انتصاب‌ها در استان کرمان ضرر کنند و اگر در دولت یازدهم فردی افراطی در رأس مدیریت استان کرمان قرار دهند، نمایندگان مجلس هم ساکت نمی‌نشینند و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار ابقای اسماعیل نجار استاندار فعلی کرمان هستند، افزود: ما همچنین به غیر از نجار چهار گزینه دیگر را هم برای استانداری کرمان معرفی کرده‌ایم که جزو افراد معتدل هستند.

این نماینده مجلس از رضا انجم‌شعاع معاون وزیر نیرو، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و محمد جلال‌مآب مدیرعامل گل‌گهر سیرجان به عنوان دیگر گزینه‌های استانداری کرمان نام برد که از سوی نمایندگان معرفی شده‌اند.

 

فتاحی افزود: ماندگاری ولایت موجب ماندگاری انقلاب اسلامی و خون شهدا می‌شود و افرادی که دلشان برای نظام جمهوری اسلامی می‌سوزد باید در رأس کار قرار گیرند.

وی همچنین از پیگیری احداث کارخانه جدید کاشی، بیمارستان 94 تختخوابی، دو بانده کردن جاده شهربابک با استان فارس و منطقه ویژه اقتصادی شهربابک خبر داد و خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی شهربابک مصوبه کمیسیون اقتصادی مجلس را دارد و به زودی به صحن مجلس می‌آید.

 

سردار حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی و سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار شهربابک با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در کرمان با مسئول و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت‌و‌گو کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفتند.

انتهای پیام/80019/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول