اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل:

وزیر کشور به اجماع نمایندگان اردبیل برای انتخاب استاندار احترام بگذارد

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ما از وزیر کشور انتظار داریم که به اجماع نظر نمایندگان استان اردبیل احترام بگذارد و در انتخاب استاندار اردبیل از سه گزینه مطرح شده استفاده کند.

وزیر کشور به اجماع نمایندگان اردبیل برای انتخاب استاندار احترام بگذارد

جلیل جعفری بنه‌خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: وزیر کشور نباید استاندار اردبیل را از میان گزینه‌های مجمع انتخاب کند وگرنه با واکنش تند نمایندگان این استان مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب استاندار جدید اردبیل توسط وزارت کشور یکی از مطالبات مردم و مجمع نمایندگان استان است که بر اساس توافقات انجام یافته و طی جلسات متعدد در مجمع نمایندگان استان اردبیل مجید خدابخش، اقبال عباسی و داود آقاجانی از بین بیش از 20 گزینه انتخاب و به وزارت کشور معرفی شدند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از آن زمان تاکنون بیش از یک ماه سپری شده است که انتظار ما این است که تکلیف استاندار اردبیل هرچه زودتر مشخص شود.

جعفری بنه‌خلخال ادامه داد: گزینه‌های معرفی شده توسط مجمع توانایی و شایستگی‌های لازم را برای احراز این سمت دارند و درخواست ما هم معرفی گزینه‌ای از بین این سه نفر برای تصدی مسئولیت خطیر استانداری است.

وی گفت: در صورت معرفی گزینه خارج از مجمع مطمئناً نسبت به سئوال از وزیر و حتی جمع‌آوری امضا برای استیضاح وی اقدام خواهیم کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: شیوه کاری ما در معرفی این سه نفر بر اساس پیشنهاد وزیر کشور و فرایندی تعریف شده و دموکراتیک بود.

جعفری بنه خلخال افزود: انتظار می‌رود در معرفی استاندار استان اردبیل این سه گزینه مد‌نظر وزیر کشور قرار گیرد چرا که نمایندگان مردم در این خصوص قصد مساعدت و یاری دولت را دارند و آنچه بر خیر و صلاح استان اردبیل است را درخواست کرده‌اند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: تعلل در معرفی استاندار سبب شده است گمانه‌زنی‌ها و شائبه‌های زیادی در محافل سیاسی و اجتماعی ایجاد شود و دیگر افرادی هم اقدام به طرح و انجام رایزنی‌های مختلف جهت تصدی این مسئولیت کنند.

انتهای پیام/62007/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول