اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین خبر داد

امضای حکم شهردار ورامین توسط وزیر کشور

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین از امضای حکم علی حیدریان به عنوان شهردار ورامین خبر داد.

امضای حکم شهردار ورامین توسط وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن عابد‌لو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از امضای حکم علی حیدریان، شهردار ورامین توسط وزیر کشور خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در ارتباط با تفاوت مراجع تأییدکننده حکم شهردارها خاطرنشان کرد: حکم شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر توسط وزیر کشور و شهرهایی کمتر از 200 هزار نفر توسط استانداران استان‌ها تایید می‌شود.

وی در ارتباط با معضلات شهر ورامین عنوان کرد: ترافیک، ساخت و ساز غیرمجاز و غیره از جمله معضلاتی است که می‌توان برای شهر ورامین برشمرد که امید است شهردار جدید با بهره‌گیری از تجربیات خود در این عرصه و بسیح پتانسیل‌های مجموعه مدیریت شهری در راستای رفع این معضلات گام بردارد.

رئیس شورای شهر ورامین در ارتباط با زمان برگزاری معارفه شهردار شهر ورامین عنوان کرد: مراسم معارفه علی حیدریان به عنوان شهردار ورامین روز پنج‌شنبه ساعت 9 صبح در سالن همایش‌های شهرداری ورامین با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، علی حیدریان، طی نشست شورای اسلامی دور چهارم شهر ورامین با رای‌گیری از اعضای شورا با کسب 10 رای از 13 رای اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به عنوان شهردار ورامین رای اعتماد گرفت و برای تأیید مراجع ذیصلاح معرفی شد و با تأکید حکم وی روز پنج‌شنبه بر کرسی مدیریت شهری تکیه می‌زند.

گفتنی است پیش از علی حیدریان، رضا کارخانه مسئولیت شهرداری ورامین را برعهده داشت و پس از انتخاب شورای دور چهارم و تصمیم‌گیری‌ آنها عزت‌الله چراغی تا روز پنج‌شنبه به عنوان سرپرست شهرداری ورامین انجام وظیفه می‌کند.

علی حیدریان مسئولیت شهرداری پاکدشت و همچنین مسئولیت در مدیریت شهری ایوانکی‌ و غیره را در کارنامه خود به همراه دارد.

شایان ذکر است ورامین شهری در بخش مرکزی شهرستان ورامین در استان تهران با سبقه تاریخی کهن و حماسه‌آفرینی در قیام 15 خرداد و تقدیم بیش از یک‌هزار و پانصد تن از فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/2546/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول