اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید آذربایجان‌شرقی

وزیر کشور وارد تبریز شد

وزیر کشور که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید آذربایجان‌شرقی به این استان سفر کرده است وارد فرودگاه تبریز شد.

وزیر کشور وارد تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید آذربایجان‌شرقی به این استان سفر کرده است.

رحمانی‌فضلی قرار است امروز در گلزار شهدا حضور یابد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با حضور در تالار پتروشیمی تبریز در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید استان آذربایجان‌شرقی شرکت کند.

امروز با حضور رحمانی‌فضلی، احمدعلیرضا بیگی که نزدیک هفت سال استاندار آذربایجان‌شرقی بوده است، جای خود را به اسماعیل جبارزاده خواهد داد.

اسماعیل جبارزاده استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در سال 1339 در شهرستان خوی از توابع آذربایجان غربی به دنیا آمد و پس از طی دوران تحصیل در این شهر، با عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دفاع از کیان کشور در جبهه‌های جنگ تحمیلی پرداخت.

وی که مسئول بهداری لشکر همیشه سرافراز عاشورا بود بعد از پایان جنگ در رشته دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تبریز فارغ‌التحصیل شد و همزمان در سال 1378 به عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و هیئت علمی انستیتو پاستور ایران درآمد.

جبارزاده در سال 1371 با رأی مردم به عنوان نماینده حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به مجلس چهارم راه یافت و در سه دوره بعدی مجلس شورای اسلامی هم با کسب آرای مردم این سمت را حفظ کرد و در مجلس ششم به عضویت هیئت رئیسه مجلس درآمد.

اسماعیل جبارزاده عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و رئیس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ربع رشیدی تبریز است.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول