اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه کشاورزان آذربایجان‌شرقی انتقاد کرد

استفاده از قطعات غیراستاندارد چینی در ساخت تراکتورهای ایرانی

دبیرخانه کشاورزان آذربایجان‌شرقی از نگرانی کشاورزان از عرضه هرگونه تراکتور ایرانی با قطعات چینی خبر داد و گفت: استفاده از قطعات غیراستاندارد چینی در ساخت تراکتورهای ایرانی به صنعت تراکتورسازی کشور ضربه وارد می‌سازد.

استفاده از قطعات غیراستاندارد چینی در ساخت تراکتورهای ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی قنبری ظهر امروز در جلسه ستاد گندم استان با اشاره به اینکه بیش از 100 نفر از اعضای این مجموعه در چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز که با حضور حسن روحانی برگزار شده بود شرکت داشتند، افزود: رئیس جمهور با اختصاص 200 میلیارد تومان کمک مازاد به صندوق بیمه محصولات کشاورزی به اضافه 150 میلیارد کمک قبلی نشان دادند که به اهمیت بخش کشاورزی وقوف بیشتری دارند و قول دادند بیش از این مبلغ از منابع دیگر بدهی‌های دولت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی را بپردازند.

وی با بیان اینکه کشاورزان در سال‌های گذشته شرایط سختی را تجربه کردند افزود: کم و شور شدن منابع آبی، هزینه‌های کمرشکن تولید، برخی مشکلات قدیمی قانون برای ورود تکنولوژی‌های پیشرفته، فعالیت دلالان و واسطه‌های غیر ضرور شرایط سختی را برای کشاورزان و بخش کشاورزی به وجود آورده است که امیدواریم با حمایت‌ و هدایت دولت تدبیر و امید به مسیر اصلی و گذشته خود بازگردد.

دبیرخانه کشاورزان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: استفاده از قطعات غیراستاندارد چینی در ساخت تراکتورهای ایرانی می‌تواند به صنعت تراکتورسازی کشور در درازمدت ضربه وارد سازد.

قنبری با بیان اینکه تراکتورهایی با قطعات چینی به دلیل کیفیت پایین و عدم سازگاری با کشاورزی ایران می‌توانند مشکلات عدیده‌ای را برای کشاورزان به وجود آورند افزود: لازم است مدیران تراکتورسازی ایران در این مورد پاسخگو باشند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول