اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد

ورود بیش از حد کالای غیر استاندارد به کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هشدار نسبت به ورود بیش از حد کالاهای قاچاق به کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از ورود این مواد به استان باید در اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا قرار گیرد.

ورود بیش از حد کالای غیر استاندارد به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اعضای این نشست باید سعی کنند بیشتر با اطلاعات و تحلیل داده‌ها وارد مباحث شوند، اظهار داشت: تکیه با آمار و ارقام به تنهایی نمی‌تواند خروجی مناسبی برای این جلسات به دنبال داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه موضوع قاچاق کالا همواره یکی از مشکلات اساسی کشور بوده است، اضافه کرد: برای مبارزه با این معضل رویکردهای مختلفی در پیش گرفته شد و در برخی موارد باعث کاهش شد ولی قاچاق کالا در مجموع کم نشد.

خادمی با بیان اینکه تمرکز بر کارهای فرهنگی و کم کردن تمایل مردم به خرید کالای قاچاق بهترین راه مبارزه با این معضل شوم است، ابراز داشت: خیلی از راه‌های پیشگیری از قاچاق کالا در سطح کلان قابلیت اجرایی دارند و در استان‌ها باید سعی شود مصوبات و برنامه‌های پیشگیری بر اساس مقتضیات استان‌ها و به صورت استانی انجام گیرند.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به ورود بیش از حد کالاهای قاچاق بهداشتی و آرایشی به کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: نزدیکی به شهرهای بندری مثل دیلم و گناوه و نیز قرار گرفتن استان در محور ترانزیتی جنوب به مرکز کشور باعث تشدید این معضل شده است.

خادمی با هشدار نسبت به خطرات جدی که کالاهای قاچاق بهداشتی و آرایشی برای سلامتی هم استانی‌ها دارند، تاکید کرد: جلوگیری از ورود این کالاها به استان باید در اولویت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان قرار گیرد.

وی از رسانه‌های محلی استان خواست تا با حساسیت بیشتر در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به خصوص کالاهای بهداشتی غیر استاندارد نسبت به آگاه‌سازی مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول