اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات کرمانشاه مطرح کرد

ارجاع 50 پرونده رعایت نکردن مقررات استاندارد به تعزیرات کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: حدود 50 پرونده از اداره‌کل استاندارد به تعزیرات کرمانشاه برای اجرای قانون در رابطه با رعایت نکردن مقررات استاندارد ارجاع داده شده و شعبه خاصی برای این بخش در نظر گرفته‌ایم.

ارجاع 50 پرونده رعایت نکردن مقررات استاندارد به تعزیرات کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایرج عزیزی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد و روز ملی کیفیت در سالن همایش‌های ادار‌ه‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه اظهار داشت: تعزیرات با شمشیر دولبه خود آماده ارائه خدمت است.

عزیزی ادامه داد: در ایران حدود 50 قانون در راستای استانداردسازی و کیفیت در نظر گرفته شده و باید در راستای اجرای اصل 44، زیرساخت‌های توسعه اقتصادی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب به موضوعات اقتصادی کشور اهمیت می‌دهند، عنوان کرد: تولید باکیفیت در واقع بهترین تبلیغ برای کالاهای تولیدی است و امروز با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم کالای خوب تولید کنیم.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، تعزیرات حامی حقوق مصرف‌کنندگان است و از سویی حامی تولیدکنندگان نیز هست.

این مسئول با تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات در امر تولید، اعلام کرد: حدود 50 پرونده از اداره‌کل استاندارد به تعزیرات کرمانشاه برای اجرای قانون در رابطه با رعایت نکردن مقررات استاندارد ارجاع داده شده و شعبه خاصی برای این بخش در نظر گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: واحدهایی که ضوابط استاندارد را رعایت نکنند، با اعمال قاطعانه قانون مواجه می‌شوند و تعزیرات حکومتی آمادگی کامل دارد با اداره‌کل استاندارد همکاری همه‌جانبه و بیش از پیش داشته باشد.

عزیزی ایجاد فضای امن در کسب و کار را مورد تاکید قرار دارد، بیان داشت: تحقیقات جامع و مانع در رسیدگی به پرونده‌ها باید به‌دقت انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه قوانین تعزیرات و استاندارد در مهر ماه به تصویب رسیده، افزود: هدف ما ایجاد رضایت در جامعه است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: استاندارد اقدامات بسیار خوبی انجام می‌دهد و در کنار این باید به مقوله زمان توجه داشته باشد.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول