اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

10 درصد مدارس همدان فاقد سیستم گرمایشی استاندارد

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: 10 درصد از مدارس همدان بخاری گازی، سیستم شوفاژ و پکیج ندارند و به مدیران مدارس توصیه شده که از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده شود.

10 درصد مدارس همدان فاقد سیستم گرمایشی استاندارد

عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سیستم گرمایشی مدارس استان همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه 10 درصد مدارس فاقد سیستم‌ گرمایشی استاندارد هستند، نمی‌توان گفت 100 درصد مشکل سیستم گرمایشی مدارس استان حل شده است.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال رفع مشکل سیستم گرمایشی مدارس استان در تلاش هستیم، افزود: بر این اساس نوسازی مدارس باید با کمک و همکاری به موقع با آموزش و پرورش ما را تا رسیدن فصل سرما کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: با توجه به اینکه در استان همدان فصل سرما زودتر فرا می‌رسد از ابتدای سال تحصیلی به اداره کل نوسازی اعلام شد تا نسبت به حل مشکل سیستم گرمایشی اقدام کند.

وی با بیان اینکه تاکنون اداره نوسازی به صورت عمومی برای حل مشکل سیستم گرمایشی مدارس وارد نشده، خاطرنشان کرد: تعدادی از مدیران مدارس پس از انجام مکاتبات مختلف با نوسازی از اعتبارات خود استفاده کرده و سیستم گرمایشی مدرسه را رفع کرده‌اند.

حسنی‌محتشم در ادامه خاطرنشان کرد: باید نسبت به رفع مشکل این دسته از مدارس اقدام شود.

وی از نبود سیستم گرمایشی استاندارد در 10 درصد از مدارس استان خبر داد و افزود: 10 درصد از مدارس استان، بخاری گازی، سیستم شوفاژ و پکیج ندارند که در این راستا به مدیران مدارس توصیه شده در صورت استفاده از بخاری‌های نفتی از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ابراز داشت: در کنار بخاری‌های نفتی و گازی امسال تعدادی بخاری‌های برقی نیز در مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش به بخاری‌های تابشی جدید مخصوص مدارس نیز اشاره کرد و گفت: این نوع بخاری‌ها که به تازگی وارد سیستم گرمایشی مدارس شده، علاوه بر حرارت مناسب، برای دانش‌آموزان خطرآفرین نیستند.

انتهای پیام/89007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول