اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان خبر داد

فعالیت 22 ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در حال حاضر 22 ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت رسمی در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند و دو ستاد دیگر نیز در استان در حال راه‌اندازی است.

فعالیت 22 ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی اخوان پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به عهده آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد است، اظهار کرد: همچنین دبیری ستاد نیز به عهده حجت‌الاسلام شیخ عبدالجواد عبداللهی قرار دارد.

وی اضافه کرد: تمام افراد فعال در این ستاد در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند و تمام مردم و مسئولان باید در راستای احیای این فریضه مهم و الهی با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همکاری‌های لازم را انجام دهند.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 22 ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت رسمی در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند و دو ستاد دیگر نیز در استان در حال راه‌اندازی است.

وی به معاونت‌های فعال در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و ادامه داد: معاونت‌های تشکل‌ها، سازمان‌های اجرایی، ادارات و معاونت فرهنگی از معاونت‌های فعال در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوده که وظایف هر یک از این معاونت‌ها مشخص شده است.

اخوان با بیان اینکه فصل مشترکی بین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و شورای اسلامی شهر وجود دارد، تاکید کرد: فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آمرانه نیست، بلکه پدرانه است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمام ادارات و مجموعه‌ها راه‌اندازی شده است، افزود: شورای شهر باید در راستای کاهش آسیب‌ها و مشکلات موجود در سطح شهر با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تعامل و همکاری داشته باشد.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و کاهش مشکلات و آسیب‌های موجود در سطح شهر با همکاری و تعامل شورای شهر با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه شهر تشنه خدمت است، اظهار کرد: تعامل میان این ستاد با شورای شهر باید عملیاتی شود و مسئولان باید زمینه‌های ایجاد شرایط فرهنگی و معنوی را در جامعه ایجاد کنند.

انتهای پیام/63004/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول