اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد تاکید کرد

نظارت بیشتر جهاد کشاورزی و صنعت و معدن بر سهمیه‌بگیران سوخت

فرماندار بویراحمد بر نظارت جدی جهاد کشاورزی و صنعت و معدن بر سهمیه‌بگیران سوخت تاکید کرد.

نظارت بیشتر جهاد کشاورزی و صنعت و معدن بر سهمیه‌بگیران سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بویراحمد به ریاست محمد الفونه برگزار شد.

فرماندار بویراحمد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به تمام هم‌وطنان در جای جای ایران اسلامی اظهار کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جلساتی است که باید به صورت مرتب برگزار شود و در مقابل هر گونه قاچاق از هر نوعی جلوگیری شود.

الفونه با تاکید بر اینکه باید تا پایان وقت اداری هفته آینده دستگاه‌های مربوطه گزارش عملکرد شش ماهه اول سال جاری را حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه هفته آینده ارسال کنند،گفت: اعضا در جلسات آینده گزارش عملکرد مربوط به دستگاه‌ها را به صورت تفکیک ارائه کنند.

مسئول ارشد اجرای در بویراحمد به نحوه نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: انجام گشت‌های مشترک دخانیات، صنعت و معدن، ناجا، تعزیرات، گمرک و اداره کل استاندارد می تواند از ورود کالاهای قاچاق به شهرستان جلوگیری کند.

الفونه خاطرنشان کرد: در صورت کشف کالای خوراکی که سلامت محور بوده و با سلامت جامعه در ارتباط است به دانشگاه اجازه داده شود که با پرداخت هزینه‌ آزمایشگاه‌ توسط دانشگاه یا گمرک آزمایش صورت گیرد و در صورتی که مشکلی نداشته باشد کالا به شیوه درست و مناسب ضبط و در بازار توزیع و پخش شود.

فرماندار بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: قاچاق در زمینه‌های مختلف وجود دارد که این امر مستلزم نظارت هرچه بیشتر دستگاه‌ها و متولیان اجرایی در این بخش است‌ از این‌رو از مسئولان تقاضای نظارت و توجه هرچه بیشتر بر بحث ورود کالای قاچاق به سطح شهرستان را داریم.

الفونه با بیان این‌که قاچاق در حوزه سوخت نیز وجود دارد گفت: انتظار می‌رود جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فعالیت واحدهای سهمیه‌بگیر سوخت نفت و گاز در سطح شهرستان نظارت داشته باشند از این‌رو دهیاران و بخشداران می‌توانند همکاری بیشتری در راستای نظارت بر فعالیت سوخت تراکتورها داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول