اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد

اجرای طرح آمارگیری مسکن در 34 روستای شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح آمارگیری مسکن در 34 روستای شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ خبر داد.

اجرای طرح آمارگیری مسکن در 34 روستای شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: با اجرای این طرح در 34 روستای دو شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ طرح آمارگیری به پایان رسید.

وی با اشاره به این‌که با اجرای این طرح ایمنی و استانداردسازی منازل روستایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: استانداردسازی در ساخت بسیاری از منازل روستایی رعایت نشده بود و با کوچک‌ترین حادثه‌ای خطرات بسیاری ساکنان اینگونه منازل را تهدید می‌کرد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: کارشناسان اجرای این طرح با حضور در روستاها وضعیت مقاوم‌سازی مسکن روستایی و علاقه‌مندی روستاییان به تغییر بافت واحدهای مسکونی را مورد سنجش قرار دادند.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان این‌که این طرح در 23 روستای ساوجبلاغ اجرایی شد، گفت: با توجه به اقداماتی که انجام شده بود روستاییان همکاری و تعامل خوبی را با کارشناسان اجرای این طرح داشتند و طرح به صورت مطلوب اجرایی شد.

وی افزود: با اجرای این طرح برنامه‌ریزی‌های لازم برای تغییر در سیمای روستاها در دست بررسی قرار خواهد گرفت و در آینده علاوه بر تغییر در چهره روستاها شاهد مقاوم شدن منازل آنها نیز خواهیم بود.

فرماندار ساوجبلاغ یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان را رسیدگی به مطالبات روستاییان و توسعه خدمات به آنان اعلام کرد و ادامه داد: با ارائه خدمات به روستاییان می‌توانیم آمار مهاجرت‌های بی‌رویه روستاییان به شهرها را با کاهش مواجه کنیم.

وی گفت: با ارائه خدمات همچنین می‌توانیم تولیدات روستاییان را در بخش‌های مختلف به سمت توسعه و کیفیت بیشتر سوق دهیم.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول