اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

فعالیت 7 هزار مبلغ مذهبی در خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت بیش از 7 هزار مبلغ مذهبی در این استان خبر داد.

فعالیت 7 هزار مبلغ مذهبی در خوزستان

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در حاشیه همایش طلایه‌داران تبلیغ در شوش، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: خوزستان پایگاه عظیمی از مبلغان مذهبی دارد و هم اکنون بیش از 7 هزار مبلغ مذهبی در این استان مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ایجاد هماهنگی بین تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی به ساماندهی و ارتقای فعالیت‌های مذهبی دینی کمک می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ایام سوگواری محرم افزود: هم اکنون بیش از 10 هزار هیئت مذهبی در کل استان، آئین عزاداری محرم را برپا می‌کنند.

وی با تاکید بر انعکاس برنامه‌های ماه محرم در سطح استان خاطرنشان کرد: اهالی رسانه به‌ویژه رسانه ملی، نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌های دینی مذهبی مردم استان به عهده‌ دارند.

بلک، با اشاره به اهداف برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ عنوان کرد: برگزاری نشست‌هایی از این دست با محوریت حضور علما و روحانیون نباید صرفاً در قالب نشست باقی بماند و نیاز به ترویج بیشتری دارند.

وی با توجه به نقش مبلغین مذهبی عنوان کرد: فراگیری مهارت‌های علمی و اصولی تبلیغ دین و پرورش مبلغین کارآزموده از ضروریات تبلیغ در امور دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان محمدحسین بلک در پایان گفت: مبلغان مذهبی سربازان اهل‌ بیت(ع) هستند و در ماه محرم که ماه استکبارستیزی است باید در راستای تحقق خواسته‌های اهل‌بیت بیش از پیش گام بردارند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول