اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه محرم

طرح «بصیرت عاشورایی» در امامزاده‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به مناسبت ماه محرم طرح «بصیرت عاشورایی» در 38 امامزاده شاخص کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

طرح «بصیرت عاشورایی» در امامزاده‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: شناساندن مکتب سرخ عاشورا و عمق بخشیدن به باورهای اقشار مختلف جامعه در خصوص اهداف والای نهضت حسینی همواره رکن اصلی برنامه‌های فرهنگی در کشور است.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در لبیک به فرامین رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و به منظور جهت‌دهی به مراسم عزاداری و اجرای صحیح نیت موقوفات مربوطه طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در راستای منویات رهبری اجرا می‌کند.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اجرای طرح سوگواره «بصیرت عاشورایی» را در راستای منویات رهبری و با هدف گسترش و تعمیق بصیرت در جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: در سنوات گذشته استقبال از طرح بسیار رضایت‌بخش بوده که انتظار می‌رود امسال نیز بیش ‌از گذشته باشد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: طرح «بصیرت عاشورایی» به منظور تقویت باورهای دینی و تبیین قیام عاشورا در بین آحاد مردم، بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به انحرافات، اجرای صحیح نیت واقفین مختص حسین ابن علی (ع) و اجرای ویژه‌ برنامه‌های مذهبی متناسب در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و تکایا برگزار می‌شود.

چرومی خاطرنشان کرد: بصیرت عاشورایی به معنای عبرت گرفتن از واقعه عاشورا و علت قیام سالار شهیدان علیه ظلم و شناخت حقایق عمیق زندگی سراسر نور و معرفت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش است.

انتهای پیام/82011/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول