اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین امام جمعه بخش امامزاده عبدالله آمل منصوب شد

نخستین امام جمعه بخش امامزاده عبدالله(ع) شهرستان آمل به عنوان 42 امین امام جمعه استان مازندران معرفی شد.

نخستین امام جمعه بخش امامزاده عبدالله آمل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، امام جمعه شهرستان آمل صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به معارفه نخستین امام جمعه بخش امامزاده عبدالله(ع) اختصاص داشت با اشاره به برگزاری با شکوه روز 13 آبان اظهار داشت: دانشجویان و دانش‌آموزان ایرانی 30 سال قبل به این نتیجه رسیدند که سفارتخانه‌های آمریکا لانه جاسوسی است.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی با بیان اینکه امروز دنیا به جاسوسی سفارتخانه‌های آمریکا پی برده است،تصریح کرد: دنیا به نیت پلید این کشور در جاسوسی از کشورهای دیگر آگاه شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت امامت جمعه یک منطقه مسئولیتی خطیر است،گفت: دعوت مردم به پیشه کردن تقوای الهی بالاترین عبادت است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ایرانی با نگاهی عالمانه قدم در راه مبارزه با استکبار گذاشتند، تصریح کرد: این قشر یوم الله 13 آبان را با شکوه برگزار کردند.

شعبانعلی واحدی با اعلام اینکه 31 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی در راه تسخیر لانه جاسوسی به شهادت رسیدند، گفت: راه این دانشجویان هنوز ادامه دارد و 13 آبان بزرگ داشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در ماه محرم همه دستگاه‌های اجرایی باید بر برگزاری باشکوه‌تر این ایام تلاش کنند، یادآور شد: دستگاه‌ها تمامی تجهیزات خود را برای این منظور به کار بگیرند.

واحدی آمل را شهر علامتین و بزرگان دینی و علمی بیان کرد و اذعان داشت: این شهر در برگزاری مراسم‌های عاشورایی باید سرآمد باشد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول