اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود تویسرکان:

42 مدرسه ابتدایی بخش قلقل‌رود مختلط است/ کاهش جمعیت دانش‌آموزی

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود شهرستان تویسرکان گفت: 42 مدرسه ابتدایی بخش قلقل‌رود تویسرکان مختلط است و تنها دو مدرسه مستقل داریم.

42 مدرسه ابتدایی بخش قلقل‌رود مختلط است/ کاهش جمعیت دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، واسع سوری امشب در جلسه دیدار نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با کارکنان آموزش و پرورش شهر فرسفج، در تشریح وضعیت آموزشی این منطقه با اشاره به اینکه سال 76 جمعیت دانش‌آموزی این بخش 6 هزار و 600  نفر بوده است، اظهار داشت: هرم جمعیتی دانش‌آموز بخش قلقل‌رود به خاطر مهاجرت به 2 هزار و 680 نفر تقلیل پیدا کرده است.

وی تعداد مدارس ابتدایی مختلط بخش قلقل‌رود را 42 مدرسه اعلام کرد و افزود: تنها دو مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه مستقل داریم.

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود با بیان اینکه در بخش قلقل‌رود هشت دبیرستان و 10 مدرسه متوسطه دوره اول وجود دارد، یادآور شد: دانش‌آموزان ما در حوزه آموزشی سه سال اخیر رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز هنرستان فنی و حرفه‌ای فرسفج، افزود: وضعیت 70 میلیون تومان تخصیص اعتبار ابلاغی برای این پروژه هنوز مشخص نیست و در صورت تخصیص هم بابت حق پیمانکار باید پرداخت شود.

سوری با اشاره به نیاز ضروری تجهیز کلاس‌های پایه هفتم متوسطه به کامپیوتر، گفت: با توجه تفکیک نظام اجرایی آموزش 3-3-6 مدارس دخترانه و پسرانه سرویس‌های بهداشتی این مدارس نیمه کاره است.

وی به کمبود نیرو اشاره و خاطرنشان کرد: سیستم گرمایش این مدارس به روز نیست و نیاز مدارس با بخاری تأمین می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود تأکید کرد: اغلب برنامه‌هایی که از طریق استان به آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود بدون امکانات مالی مجبور به انجام آن هستیم.

وی تعویض داروی محتوای جعبه‌های کمک اولیه را از مسئول بهداشت و درمان خواستار شد و افزود: به سبب بدهی مدارس برای هزینه آب، برق و گاز مشکل دارند و برای رفع مشکل سرانه دانش‌آموزی به موقع واریز نمی‌شود.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول