اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی آموزش و پرورش لنده خبر داد

برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن در 59 آموزشگاه ابتدایی + تصاویر

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش لنده گفت: جشن آغازین آموزش قرآن با حضور 450 دانش‌آموز پایه اول در 59 آموزشگاه ابتدایی برگزار شد.

برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن در 59 آموزشگاه ابتدایی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید محسن موسوی ظهر امروز در حاشیه جشن آغازین آموزش قرآن در آموزشگاه ابتدایی سمیه با اشاره به لزوم توجه به آموزش قرآن گفت: قرآن برنامه مدون زندگی انسان بوده که خداوند متعال برای سعادت انسان آن را بر قلب پیامبر اسلام نازل کرده است.

وی با برشمردن آثار قرآن در زندگی انسان‌ها گفت: قرائت قرآن، ذکر خداوند بوده و با ذکر خدا دل‌ها آرام مى‌گیرد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش لنده گفت: اگر ما به آثار خواندن قرآن توجه و قرآن را مانند دوستى در زندگى انتخاب کنیم، آیاتش را بخوانیم و به معنی آیات فکر کنیم، پس از مدتى زندگى‌مان سرشار از نور، روشنایى و زیبایى خواهد شد.

وی افزود: امروزه با توجه به سیاست‌های آموزش و پرورش و توجه ویژه خانواده‌های ایرانی به گرایش فرزندان خود به قرآن و مسائل مذهبی آموزش قرآن از پایه‌های آغازین سال تحصیلی در مدارس آغاز می‌شود.

موسوی تصریح کرد: امسال با حضور 450 نفر دانش‌آموز جشن آغازین آموزش قرآن در مدارس ابتدایی و به صورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی سمیه با حضور امام جمعه موقت شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82013/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول