اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج مطرح کرد

خطرهای جانی و مالی قاچاق کالا در کهنوج

فرماندار کهنوج گفت: شهرستان کهنوج بارانداز کالاهای قاچاق در منطقه است که خطرهای جانی و مادی زیادی دارد.

خطرهای جانی و مالی قاچاق کالا در کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عباس اطمینانی عصر امروز در کمیسیون قاچاق کالا و ارز در جیرفت اظهار داشت: موضوعات مربوط به قاچاق کالا در جنوب کرمان همه شبیه و مربوط به هم است یک مورد که برای یک نقطه از جنوب بیان شود تأثیر آن در همه شهرستان‌های جنوب گذاشته می‌شود.

وی افزود: شهرستان کهنوج بارانداز کالاهای قاچاق در منطقه است که خطرهای جانی و تلفات مادی زیادی دارد که باید برای این شغل کاذب تصمیم‌گیری جدی شود.

اطمینانی تصریح کرد: سوخت قاچاق در جنوب کرمان ناشی از بخش حمل و نقل است و قاچاق سوخت در بخش کشاورزی خیلی کم است اگر ایستگاه بازرسی پل بهادرآباد فعال شود، 90 درصد خروجی‌های منطقه را پوشش می‌دهد و کمک خوبی به دو ایستگاه در شهرستان منوجان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت خروج دام بومی به سمت استان هرمزگان مشکلاتی را برای دامداران منطقه ایجاد کرده است، منطقه در این زمینه اشباع شده و خریداری هم در شمال کرمان وجود ندارد، کشتارگاه‌های استان هرمزگان را برای دام‌های بومی ممنوع نکنیم تا دامداران منطقه نتیجه زحمت و کار خود را ببینند.

فرماندار کهنوج گفت: در مرز استان سیستان و بلوچستان با ورود دام مبارزه شود زیرا توازن راه‌های منطقه را به هم ریخته است در ورودی مرز استان سیستان و بلوچستان و در یکی از شهرستان‌های جنوب کرمان یک پست قرنطینه راه‌اندازی و توسط دامپزشکی برای سالم‌سازی دام‌ها اقدام شود.

اطمینانی ابراز داشت: اگر بخش کشاورزی منطقه فعال شود از روی آوردن جوانان منطقه به شغل‌های کاذب جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/80002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول