اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی فومن خبر داد

کشف کالای قاچاق در فومن

رئیس تعزیرات حکومتی فومن از کشف کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در فومن

مسعود طالع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به کشف قاچاق کالا در این شهرستان اظهار کرد: با همکاری فرمانداری و واحد بازرسی اداره صنعت و معدن شهرستان از عرضه مقداری کالای قاچاق در فومن جلوگیری و در این راستا چهار فقره پرونده تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

وی نظارت مستمر روی نانوایی‌ها از طرف صنعت و معدن را مطلوب خواند و تصریح کرد: علاوه بر نظارت بهداشتی چندین فقره پرونده در بهداشت عمومی نانوایی‌ها و استفاده از جوش شیرین در پخت نان تشکیل شده است.

این مسئول رویکرد دولت جدید در فضای کلی اصناف و ثبات در قیمت‌ها را قابل قبول خواند و گفت: در گذشته بی‌ثباتی قیمت‌ها مردم را اذیت می‌کرد و اخیراً نیز برخی از مسئولان با مصاحبه‌های که داشتند به بی‌ثباتی قیمت‌ها دامن زدند اما در مجموع وضعیت بازار با ثبات است.

وی تعامل نماینده شهرستان و فرماندار و اداره صنعت با  تعزیرات حکومتی را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: حمایت و پشتیبانی همیشگی رئیس دادگستری و دادستان فومن قوت قلب بوده که به صورت واحد عمل می‌شود و در سال‌های گذشته چنین هماهنگی وجود نداشته است.

رئیس تعزیرات حکومتی فومن خواستار نظارت بیشتر اصناف شد و خاطرنشان کرد: در نظارت و بازرسی ضعف وجود دارد و مشکلاتی است که آن مشکلات باید برطرف شود.

وی افزود: بازاریان باید برای حمایت از حقوق مصرف کننده بیشتر تلاش کنند.

طالع‌پور اجرای قانون نظام صنفی جدید از هفته گذشته را لازم‌الاجرا دانست و متذکر شد: این قانون دستخوش تغییرات اساسی شده است.

به گفته وی، در این قانون مجازات‌ها سنگین‌تر شده که از جمله آن رعایت موارد بهداشتی است.

این مسئول، ایجاد هیئت‌های رسیدگی پرونده‌های مهم با نظارت سازمان تعزیرات را از جمله دیگر این تغییرات برشمرد.

وی برگزاری انتخابات هیئت رئیسه واحدهای صنفی با نظارت تعزیرات درباره تأیید صلاحیت کاندیداهای آن را از جمله قانون نظام صنفی جدید ذکر کرد.

انتهای پیام/84001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول