اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد

کشف 10 هزار بطری نوشابه انرژی‌زا قاچاق در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف 10 هزار بطری نوشابه انرژ‌ی‌زا قاچاق در این استان خبر داد.

کشف 10 هزار بطری نوشابه انرژی‌زا قاچاق در قم

مهدی ریاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از کشف بسته‌های سیگار قاچاق خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان 2 هزار و 810 بسته سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو در عوارضی قم ـ کاشان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل  در دست بررسی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم همچنین از کشف 10 هزار و 800 بطری نوشابه انرژی‌زا از یک دستگاه کامیون خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه مدارک ارائه شده از سوی راننده با کالای کشف شده مطابقت نداشت در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل در دست بررسی است.

وی در ادامه با اشاره به کشف مقدار زیادی ظروف ساخت کشور چین از یک دستگاه کامیون بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در حین بازدید از یک کامیون در محور قدیم قم - تهران مقدار زیادی ظروف سرامیکی ساخت کشور چین را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط  کردند.

ریاضی با اشاره به بررسی این پرونده از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم بیان کرد: راننده به پرداخت 193 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/2258/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول