اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است

فرماندار نکا گفت: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است چرا که دانش‌آموزان و دانشجویان ما در این روز با برملا کردن برنامه‌های آمریکا، استکبار را برای همیشه رو سیاه کردند.

تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی صبح امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان ماه در مصلای نکا افزود: آمریکا در طول 34 سال گذشته این انقلاب دشمنی‌های مختلفی علیه ایران به راه انداخته و بسیاری از توطئه‌های گذشته و اکنون از برنامه‌های این دشمن دیرین ما است.

وی بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است چرا که دانش‌آموزان و دانشجویان ما در این روز با برملا کردن برنامه‌های آمریکا، استکبار را برای همیشه رو سیاه کردند و ماهیت واقعی آمریکا بر ملا شد و این مسئله باید برای دانش‌آموزان و نسل جدید به‌درستی تبیین شود.

رجبی اظهار داشت: آمریکا برای ما همواره دشمن است چرا که علی‌رغم شعارهای فراوان، دست از خصومت خود با ایران اسلامی برنداشته است.

فرماندار نکا بیان داشت: ما دیپلماسی خود را براساس سرفصل دینی و اسلامی انجام می‌دهیم و به برنامه‌ها و لابی‌گری‌های آمریکا کاری نداریم.

رجبی گفت: تمام شهدای ما برای شعار " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" رفتند که ثبات جامعه اسلامی ما است و ایادی کفر، استکبار و در رأس آمریکا نمی‌خواهند ما استقلال داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه سفارت آمریکا لانه جاسوسی است خاطرنشان کرد: اکنون این مسئله در بسیاری از نقاط جهان عینیت یافته و حتی کشورهای اروپایی نیز آمریکا را به‌عنوان یک جاسوس می‌شناسند.

وی ادامه داد: ترورهای مختلف و شهدای ما در سراوان و نقاط دیگر از برنامه‌ها، حیله و کارهای استکبار است.

فرماندار نکا گفت: 13 آبان روز برائت ملت ایران از کفر و استکبار است و مردم ما امسال رساتر از گذشته این "مرگ بر آمریکا" را فریاد کردند.

رجبی افزود: 13 آبان یادآور سه حادثه تلخ است که در این روز دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام با روشنگری به لانه جاسوسی آمریکا حمله و آنها را از کشور بیرون کردند.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که فرمودند: "اگر در تمام مساجد آمریکا اذان پخش شود اعتماد نکنید" یادآور شد: آمریکا هیچ گاه دست از اذیت و آزار مسلمانان و ایران بر نمی‌دارد و ما باید با وفاق و همدلی ایران اسلامی را در جهان سربلند کنیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.

فرماندار نور بیان داشت: امروز آحاد ملت با اطاعت از رهبری برای سربلندی نظام گام برمی‌دارند و دانش‌آموزان ما به‌عنوان آینده‌سازان این مملکت نیز با درس خواندن و ایمان خود مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمن و برنامه‌های دشمن می‌زنند.

انتهای پیام/86002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول