اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران:

جاسوسی آمریکایی‌ها نصیب غربی‌ها شده است

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: جاسوسی آمریکایی‌ها نصیب غربی‌ها شده است و موثرترین راه مبارزه با استکبار جهانی در صحنه بودن نسل جوان انقلاب با شور و آگاهی کامل است.

جاسوسی آمریکایی‌ها نصیب غربی‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: جاسوسی آمریکایی‌ها نصیب غربی‌ها شده است و موثرترین راه مبارزه با استکبار جهانی در صحنه بودن نسل جوان انقلاب با شور و آگاهی کامل است.

وی تصریح کرد: در یوم‌الله 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام(ره) پایه‌گذار تحولی نوین در تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان ایران شدند و به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول رقم زدند.

ابراهیمی افزود: بی‌شک سیر تاریخی سه واقعه‌ مهم این روز همانند رخدادهای دیگر تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که لانه کذایی جبهه‌ باطل و ظالم از خانه عنکبوت سست‌تر است و هیچ‌گاه در برابر جبهه حق و حقیقت‌جویی و جبهه یاران حقیقی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب دوام نمی‌آورد.

وی اظهار داشت: سه خاطره تاریخ‌ساز تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در 13 آبان سال 1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار دانش‌آموزان انقلابی در 13 آبان سال 1357 توسط دژخیمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی با اراده انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان سال 1358، همواره در حافظه تاریخی ایرانیان مجاهد و حق‌طلب، ماندگار و یادآوری آن در هر سال، فرصت ارزشمندی برای نمایش خشم مقدس و کینه انقلابی ملت مسلمان ایران علیه تفکر استکباری و خوی شیطانی و جنایت‌گری قدرت‌های زورگو و مستکبر به شمار می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مقاومت،ایستادگی و پایداری را رمز پیروزی و سربلندی در برابر آمریکا و دیگر قدرت‌های زورگو و سلطه‌جو دانسته و با نهراسیدن از حربه‌های تهدید، تحریم و تجاوز قدرت‌های استکباری افزود: وحدت، هم‌گرایی و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و تمسک به وصایای جاودان حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل ناکامی دشمنان و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود،گفت: در مراسم 13 آبان «مرگ بر آمریکا» کوبنده‌تر از همیشه بر سر استکبار فریاد زده شد.

ابراهیمی تاکید کرد: آن سال‎ها که دولتمردان غربی تسخیر لانه جاسوسی را اقدامی غیر دیپلماتیک قلمداد می‌کردند، شاید هیچ‎گاه تصور نمی‎کردند امروز بر آنها نیز مشخص شود که ایالات متحده که در جمهوری اسلامی از دیرباز به شیطان بزرگ شهرت داشته حتی به هم‌پیمانان خود نیز رحم نکرده و جاسوسان خود را از طریق سفارتخانه‌های خود به کشورهای اروپایی گسیل کرده و حتی جاسوسی را به عالی‌ترین مقامات سیاسی اروپا نیز کشانده است.

وی با اشاره به تبیین سیاست‌های کلان خارجی ایران از سوی رهبر انقلاب بیان داشت: سیاست‌های کلان خارجی کشور از سوی رهبری تبیین می‌شود و تا زمانی که ایشان در مورد اصل شعار ما که مرگ‌بر آمریکا است موضعی نگرفته‌اند این شعار باقی نمی‌ماند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگ آن، امام خمینی(ره) و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای روحیه استقلال‌طلبی و خودباوری از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و موجب بیداری همه ملت‌های عدالتخواه شده و آنها با تأسی از شعارهای انقلاب اسلامی و با نفی نظام سلطه جهانی خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظام نوین بر مبنای عدالت و معنویت هستند.

انتهای پیام/2296/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول