اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات مازندران راهکار ارائه دهند

استاندار مازندران گفت: دانشگاه‌ها باید برای رفع مشکلات مازندران راهکار ارائه دهند.

دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات مازندران راهکار ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در نشست با اتحادیه دانشگاه‎ها و موسسه‌های آموزش عالی غیردولتی استان مازندران، با بیان اینکه مشکلات این استان در بخش‌های مختلف زیاد است، اظهار داشت: همه مشکلاتی که از سوی شما دانشگاهیان مطرح شد در بخش‌های مختلف از این دست نارسایی‌ها زیاد دیده می‌شود.

وی افزود: با بازدیدهایی که از بخش‌های مختلف استان مازندران به عمل می‌آید در حال پیگیری و رفع مشکلات مازندران هستیم.

استاندار مازندران، رسیدگی به برخی از مشکلات دانشگاه‌های غیرانتفاعی را در سطح کلان کشوری دانست و متذکر شد: با وجود 47 موسسه غیردولتی در مازندران مشکلات مشترکی وجود دارد که باید با کارگروه‌های تخصصی به رفع نارسایی‌ها پرداخت.

فلاح جلودار با ابراز تأسف از اینکه چرا بخش دانشگاهی دچار مشکلاتی نظیر کشاورزی، صنعتی و زیر ساختی شده است؟ گفت: مشکلات استان مازندران باید از طریق دانشگاه‌ها حل شود، اما جای ناخرسندی است که این حوزه خود دچار مشکل شده است.

استاندار مازندران بر ضرورت تشکیل اتاق فکر برای حل مشکل دانشگاه‌های غیردولتی در استانداری تأکید کرد و اذعان داشت: سرنوشت شما دانشگاه‌ها مانند دو میلیون تن مرکباتی است که در استان تولید می‌شود و سرنوشت نامعلومی دارند.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: استانداری با بانک‌ها صحبت می‌کند تا حامی تولیدکنندگان باشد. جای نگرانی است که این موضوع به سطح دانشگاه‌ها هم کشیده شد.

وی با اعلام حمایت از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مازندران، اظهار داشت: دانشگاه‌ها هم برای رفع مشکلات استان راهکار ارائه دهند.

فلاح با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات استان سال‌ها وقت لازم است، بیان داشت: تاکنون سرمایه گذاری‌هایی که در بخش کشاورزی مازندران انجام شد به بار ننشست.

استاندار مازندران در پایان اذعان داشت: خروجی دانشگاه‌ها هم فارغ‌التحصیلانی است که روی دستمان ماندند.

انتهای پیام/86006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول