اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

عمل به منویات رهبری برای اجرای بهتر کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عمل به منویات رهبری برای اجرای بهتر کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها بسیاری از مشکلات کنونی را دیگر نخواهیم داشت.

عمل به منویات رهبری برای اجرای بهتر کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان، پیش از امروز کارگاه آموزشی یک روزه معرفت‌افزایی ویژه اساتید و مدرسان اعضاء هیئت علمی و مدعو دانشگاه در سالن غدیر پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رضا یوسف‌وند رئیس شورای هم‌اندیشی اساتید دانشگاه پیام‌نور استان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تقویت زمینه‌های علمی، فرهنگی و تربیتی اساتید بیان کرد و گفت: جهت توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق یک دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی اقدام به برگزاری کارگاه معرفت افزایی کردیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: باید در زمینه‌های معرفتی و در راستای منویات مقام معظم رهبری کرسی‌های آزاد اندیشی و سخنرانی‌هایی پیرامون نیاز روز جامعه برگزار شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: رهبری معظم انقلاب بیانات راهگشایی در خصوص اجرای کرسی‌های آزاداندیشی داشته‌اند که با اجرای دغدغه‌های معظم‌له بسیاری از مشکلات کنونی را نخواهیم داشت.

وی دانشگاه را محل تبادل افکار و اندیشه‌ها دانست و گفت: اساتید نیز باید در این کرسی‌های آزاد‌اندیشی نقش مؤثری ایفا کنند و با بصیرت‌افزایی در حوزه‌های مختلف موجب خروجی بهتر در این برنامه‌ها شوند.

وی تاکید کرد: در حد توان و تا جایی که ضرورت‌ها ایجاب کند نشست‌های تخصصی ویژه‌ای نیز در آینده برگزار خواهیم کرد.

این پژوهشگر ادیان و عرفان که سال گذشته به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه پیام‌نور معرفی شد، خاطرنشان کرد: تزکیه نفس بر تعلم اولی‌تر است و دانشگاه مکانی مقدس است و ایفای نقش اساتید در این زمینه حائز اهمیت بوده که باید با تاکید بر متون قرآنی و روایات اسلامی و پیروی از سیره علوی نقش خود را به نحو احسن ایفا کنیم.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول