اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم:

13 کاروان دانشگاهیان قمی به عتبات اعزام شدند

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام 13 کاروان به عتبات از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

13 کاروان دانشگاهیان قمی به عتبات اعزام شدند

محمدتقی حاج ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام دانشگاهیان به عتبات اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 13 کاروان به عتبات اعزام شدند که در هر کاروان 40 نفر حضور داشتند.

وی ادامه داد: برای اعزام دانشگاهیان به عتبات ظرفیت 6 کاروان در نظر گرفته شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته ظرفیت اعزام به عتبات به 13 کاروان افزایش پیدا کرد.

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم عنوان داشت: سی‌دی‌ها و کتاب‌های آموزشی در اختیار اعزام‌شوندگان به عتبات قرار می‌گیرد تا درباره اعمال و مکان‌های زیارتی اطلاعاتی کسب کنند.

وی یادآور شد:‌ روحانی کاروان همراه افراد متقاضی عتبات اعزام می‌شوند که به سؤالات و شبهات آنها پاسخ می‌دهد.

حاج‌ابراهیمی از تمدید مهلت ثبت‌نام در عمره دانشگاهیان خبر داد و افزود: با توجه به استقبال چشمگیر دانشگاهیان از ثبت‌نام در عمره و عتبات مهلت ثبت‌نام برای اعزام در حج عمره تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی برای اعزام در عمره دانشجویی بیستم آبان سال جاری ساعت 9 در تالار غدیر دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم عنوان داشت: افراد برای ثبت‌نام در عمره دانشگاهیان می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.labbayk.com مراجعه کنند.

وی یادآور شد: امسال سهمیه 15 هزار نفر دانشجو برای اعزام به حج عمره در نظر گرفته شده که سهمیه استانی برای اعزام به حج بر اساس تعداد افراد ثبت‌نام کننده اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/78003/ل30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول