اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر خبر داد

فعالیت 20 هزار جوان بوشهری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر از فعالیت 20 هزار جوان بوشهری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

فعالیت 20 هزار جوان بوشهری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

 علی‌اکبر مزارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی، گفت: در ایام تابستان و اوقات فراغت افراد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزایش می‌یابد و در تابستان امسال بیش از 16 هزار نفر در اوقات فراغت کانون شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در هر کانون فرهنگی هنری مسجد بین 30 تا 50 نفر عضویت دارند.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: وضعیت اعتبارات امسال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وضعیت جالبی نیست، اما به دلیل اینکه این کانون‌ها متعلق به مسجد هستند و این کانون‌ها مدت‌های طولانی می‌توانند بدون هزینه دوام بیاورند هر چند اگر دور بجنبیم آنها را از دست خواهیم داد.

مزارعی اضافه کرد: امیدواریم رویکرد دولت جدید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکرد مثبتی باشد و استاندار و بخصوص فرمانداران که امسال تصمیم‌ساز شده‌اند در شورای طرح و برنامه‌ریزی شهرستان بحث کانون‌های فرهنگی هنری را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: در شهرستان دشتی یک مرکز دیجیتال در مسجد میرزای خورموج وجود دارد چه خوب است که شهرستان دشتی به 30 مرکز دیجیتال افزایش یابد که این دور از انتظار نیست.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر در پایان متذکر شد: مهم‌ترین برنامه‌ها تا پایان سال‌جاری آموزش مجازی، منادیان بیداری و ویدئو نرم‌افزار هوشمند است که برای نخبگان مسجدی طراحی شده و ثبت‌نام را شروع کرده‌ایم.

انتهای پیام/66001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول