اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

100 مبلّغ دینی به مساجد و هیئات چناران اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران گفت: در دهه اول محرم بیش از یک صد مبلّغ و مبلّغه به مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان اعزام شدند.

100 مبلّغ دینی به مساجد و هیئات چناران اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام‌ حسین مهدوی پارسا عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دهه اول محرم بیش از یک صد مبلّغ و مبلّغه به مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان اعزام شدند، گفت: 80 نفر از این مبلغین به مساجد و هیئات روستایی اعزام شده که شامل روحانیون مستقر، طلاب بومی و روحانیون اعزامی از دفاتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هستند.

وی تعداد اعزام مبلغ در سال جاری را نسبت به سال‌های گذشته رو به افزایش خواند و افزود: شوراهای اسلامی، دهیاران، هیئت امنای مساجد و معتمدین روستاها همکاری مطلوبی در خصوص اعزام مبلّغ با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سال جاری داشته‌اند.

مهدوی پارسا بیان داشت: برگزاری نماز جماعت، جلسات سخنرانی، روضه، مداحی و عزاداری، بیان احکام، عقاید، جلسات قرآن، زیارت عاشورا و دعا از فعالیتهای مبلغین اعزامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران همچنین از نتایج مسابقات قرآن خبر داد و گفت: در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات  6 نفر به عنوان برگزیدگان شهرستان به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

وی گفت : مرحله استانی مسابقه تلاوت آذر ماه سال جاری با حضور برگزیدگان شهرستان‌ها در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول