اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بروجن:

خادمین مساجد بروجن بیمه می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن گفت: در صورت معرفی خادمین مساجد به اوقاف، این اداره در اسرع وقت نسبت به پرداخت حق بیمه این افراد به سازمان تامین اجتماعی اقدام خواهد کرد.

خادمین مساجد بروجن بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن غلامیان صبح امروز در دیدار با جمعی از هیئت امنای مساجد این شهرستان، اظهار کرد: هیئت امنای مساجد باید فعالیت خود را با گرفتن حکم مسئولیت از اداره اوقاف قانونی کنند.

وی افزود: در صورت بروز حادثه یا اتفاقی در مساجد، مسئولیت اتفاقات بر عهده هیئت امنا بوده و چنانچه اعضای هیئت امنا حکم مسئولیت نداشته باشند تمام ضرر و زیان را باید شخصا پرداخت کنند.

غلامیان از بیمه خادمین مساجد خبر داد و گفت: در صورت معرفی خادمین مساجد به اداره اوقاف این اداره در اسرع وقت نسبت به پرداخت حق بیمه این افراد به سازمان تامین اجتماعی اقدام خواهد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن ادامه داد: هیئت امنای مساجد باید با معرفی نماینده خود به اداره اوقاف در راستای سنددار کردن مساجد و حسینیه‌های شهر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اداره اوقاف هزینه سنددار کردن تمامی مساجد و حسینیه‌ها را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/68001/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول