اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی:

عسگراولادی یک انسان جامع‌الجهات بود

عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مرحوم عسگراولادی، گفت: عسگراولادی یک انسان جامع‌الجهات بود.

عسگراولادی یک انسان جامع‌الجهات بود

اسدالله بادامچیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مرحوم عسگراولادی با تأکید بر اینکه ایشان انسان جامع‌الجهات بود، اظهار داشت: مرحوم عسگراولادی یک سیاست‌مدار بود و در عین حال یک مفسر قرآن، عارف و مجاهد فی سبیل‌الله و امدادگر محرومان و مستضعفان، مدرس مسائل اسلامی و ... بود.

وی با تأکید بر اینکه خداوند به این عبد مبارکش برکت داده بود، ادامه داد: در 55 سالی که بنده خدمت مرحوم عسگراولادی بودم، همیشه به یاد خداوند و یک شخصیت استثنایی بود.

عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: همه کارهای مرحوم عسگراولادی برای انجام تکلیف شرعی با آهنگ ولایت و مبتنی بر فقاهت حوزوی اسلامی و در خدمت روحانیت بود.

بادامچیان اضافه کرد: این ویژگی‌ها سبب شده بود تا ایشان حتی در تشکل‌های سیاسی 50 ساله مؤتلفه هم نقش مؤثر و اساسی از جمله در ولایت‌پذیری، فقاهت‌مداری و روحانیت مؤتلفه داشته باشد.

وی تأکید کرد: این ویژگی‌ها برای جوانان ما بسیار عبرت‌آموز است و نسل جوان ما نباید اجازه بدهند که در امثال عسگراولادی در یک نسل باقی بمانند؛ همان‌طور که ملت ما بعد از شهادت شهید بهشتی گفتند که ایران پر از بهشتی است و این‌طور انسان‌های جامع‌الجهات باید زیاد شوند.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی متذکر شد: عسگراولادی در نهایت تقوا و با داشتن فقط یک خانه آن هم در جنوب شهر تهران زندگی کرد و در حال خدمت بی‌منت به مردم بود.

بادامچیان در پایان عنوان کرد: مقاومت و استکبارستیزی که او داشت خیلی برجسته بود و همیشه از مجتهد جامع‌الشرایط تبعیت داشت.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول