اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

عدالت موضوع اساسی و مهم جامعه است

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی عدالت را یک موضوع اساسی و مهم جوامع دانست و گفت: استقرار حوزه قضایی در شریف‌آباد زمینه‌ساز ایجاد امنیت پایدار است.

عدالت موضوع اساسی و مهم جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، فرهاد بشیری در آیین افتتاح نخستین حوزه قضایی بخش شریف‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت گفت: استقرار حوزه قضایی در شهر شریف‌آباد زمینه را برای ایجاد امنیت پایدار فراهم می‌کند و تجهیز این حوزه می‌تواند روند این مهم را تسریع بخشد.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدالت یک موضوع اساسی و مهم در جوامع محسوب می‌شود و مسئولان باید به دور از شعارزدگی در زمینه تحقق عدالت کوشا باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار کنند.

وی در ادامه افزود: شهر شریف‌آباد از ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی بسیار ممتاز و ارزشمندی برخوردار است که با توجه و اهتمام مسئولان می‌توان زمینه ارتقاء همه‌جانبه آن را فراهم کرد.

بشیری عنوان کرد: هم‌اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی دهه چهارم انقلاب خود را پیش روی دارد، پیشرفت و عدالت از تأکیدات مقام معظم رهبری است و باید این امر در سایه حماسه سیاسی و اقتصادی مدنظر ایشان محقق شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از حضور حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، حال نوبت خلق حماسه اقتصادی و علمی است که از خواسته‌های مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضا در ایجاد امنیت پایدار در جامعه گفت: هر چه دستگاه قضایی ما دقیق‌تر عمل کند می‌تواند جامعه را عاری از ناامنی کرده و منشأ خدمات بیشتری باشد.

انتهای پیام/2462/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول