اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل در گفت‌وگو با فارس:

شهادت دادستان زابل به دلیل عدالت‌محوری وی بود

امام جمعه زابل گفت: دادستان زابل در اجرای عدالت قاطع و بدون اغماض برخورد می‌کرد که این روحیه عدالت‌محوری خشم اشرار را بر افروخته و وی را به شهادت رساندند.

شهادت دادستان زابل به دلیل عدالت‌محوری وی بود

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: این حادثه تلخ و جنایت را که توسط افراد مزدور و جنایتکار و اشرار و متواریان از اجرای عدالت رخ داد، به شدت محکوم کرده و این فاجعه تلخ و مصیبت را به تمام سیستان، خانواده بزرگ قوه قضاییه و خانواده این شهدا تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه زابل گفت: علت این حادثه و عوامل اصلی آن هنوز مشخص نشده، اما از آنجایی که دادستان زابل مردی بسیار دلسوز فعال و در اجرای حکم و عدالت قاطع بود، این حادثه نشان می‌دهد که اشرار عدالت را بر نمی‌تابد و اقدام به این حرکت ناجوانمردانه کردند.

مقارن ساعت 7 و 45 دقیقه روز جاری، موسی نوری قلعه‌نو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه راننده به هویت مهدی مرعی عازم محل کارشان بودند که رو به روی بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی واقع و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/75004/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول