اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

هدف اصلی مبارزه با فساد و بی‌عدالتی است / افزایش ماموریت ناجا با ایجاد منابع جدید

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هدف اصلی حکومت ما مبارزه با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی است، گفت: دولت اولویت را به مردم بدهد و با خلق منابع جدید، کمک کند تا حرکت ماموریت‌های نیروی انتظامی را افزایش دهیم.

هدف اصلی مبارزه با فساد و بی‌عدالتی است / افزایش ماموریت ناجا با ایجاد منابع جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: ایام محرم یادآور نهضت امام حسین(ع) است و امام راحل و انقلاب اسلامی هم در مسیر همین نهضت، توانستند بعد از 14 قرن حکومت از دست رفته اسلام را  احیا کنند.

وی با بیان اینکه اگر پیروزی،در تحقق هدف جنگ باشد، امام حسین (ع) در این مسیر  پیروز بوده است، افزود: اگر حرکت عاشورا نبود، خیلی آشکارا اسلام را نفی می‌کردند و قیام عاشورا اسلام را زنده کرد.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه اگر هر امام دیگری به جای امام حسین (ع) بود همین گونه رفتار می‌کرد، ادامه داد: با اینکه دشمن همواره ابزار جدیدی برای جنگ داشته است اما ملت ما مسیر خود را درک کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن گاهی با فشار سیاسی، اقتصادی، بایکوت، ترور و تهاجم فرهنگی برای مقابله با جمهوری اسلامی به کار بسته است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی حکومت ما مبارزه با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی است و اگر چه دشمن با تمامی ابزار خود به ما حمله کرده است اما ما همچنان ایستاده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه آسیب‌هایی هم به ما وارد شده اما جمهوری اسلامی مقاومت کرده است، گفت: جمهوری اسلامی هرگز در مقابل این تهدیدها سازشی نشان نداده است.

وی با بیان اینکه روند انقلاب اسلامی نشان می‌دهد دشمن همواره عقب‌نشینی کرده و زانو زده است، اظهار داشت: هر فشاری که دشمن وارد می‌کند دلیل بر قدرت بیشتر ما است.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه اگر در برهه‌ای نرمش نشان داده‌ایم به این دلیل بوده که دشمن احساس نکند که جمهوری اسلامی بنای ناسازگاری دارد، ادامه داد: اما چند روز از نرمش ما نگذشته که آنها هویت خود را آشکار می کنند.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین(ع) هرگز بر نمی‌تابد که زیر بلیت دشمن باشیم، تصریح کرد: حتی برای حفظ حکومت هم نمی‌توان با دشمن سازش کرد.

احمدی‌مقدم یادآور شد: گاهی ممکن است تاکتیک و فنون تغییر کند اما دشمن تصور نکند نظام ما غافل از فشارها و رفتارهای آنها است.

این مسئول با بیان اینکه زبان تهدید دشمن در رهبری نفوذ ندارد، گفت: ایشان آگاهانه کشتی انقلاب را به پیش برده و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و مردم هم پشت سر رهبری قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: عشق مردم به ولایت،ارتباط عاطفی و معنوی است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی در مسیر حفظ ارزش‌ها و در امر به معروف و نهی از منکر در میدان مبارزه، قاطع باشد، ابراز داشت: مبارزه با دشمن، کورکورانه و بی‌هدف نبوده بلکه هوشمندانه است.

وی با اشاره به اینکه در پایان سی‌و سومین دوره نظارت و ارزیابی نیروی انتظامی قرار داریم، ادامه داد: مازندران با 7.5 نمره ارتقا، در 33 رده کشوری رتبه چهارم را کسب کرد.

این مسئول با بیان اینکه ارتقای 7.5 نمره در دو سال کار بسیار بزرگی بوده است، متذکر شد: این ارتقاء نشان دهنده حرکت پرشتاب است.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مازندران زیاد است و کمبودهای بسیاری هم در زیر طبیعت مازندران مورد غفلت واقع شده است، اظهار داشت: نیاز به سرمایه‌گذاری توسط همگان وجود دارد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه مشکلات اعتباری دولت را درک می کنیم، ادامه داد: دولت اولویت را به مردم بدهد و با روش‌های خلاقانه در استفاده از منابع و خلق منابع جدید، کمک کند تا حرکت ماموریت‌های نیروی انتظامی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/86007/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول