اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

چهارمین محفل شعر کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: همزمان با روز بزرگداشت حافظ چهارمین محفل شعر کرمانشاه با حضور شعرای برجسته استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

چهارمین محفل شعر کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه اظهار داشت: همزمان با روز بزرگداشت حافظ چهارمین محفل شعر کرمانشاه با حضور شعرای برجسته استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

براساس گزارش ارشاد اسلامی، وی ادامه داد: در این مراسم تعدادی از شعرای برجسته استان کرمانشاه به شعرخوانی خواهند پرداخت و از اکثر چهره‌های سرشناس استان در حوزه شعر و ادب برای حضور در این مراسم دعوت به ‌عمل آمده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در این مراسم نشست تخصصی کوتاهی با حضور اساتید حافظ‌شناسی نیز برگزار و به بررسی ابعاد شعر حافظ پرداخته می‌شود.

وی افزود: این مراسم با سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه همزمان شده است و در تلاش هستیم تا در این مراسم یاد این ‌روز مهم را نیز گرامی بداریم، ضمن اینکه قرار است برنامه ویژه دیگری به‌ همین مناسبت و با حضور شاعران استان در روز پنجشنبه 26 مهرماه سال‌جاری برگزار شود.

انتهای پیام/2700/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول