اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی گام موثری در حل مشکلات خارگ است

استاندار بوشهر گفت: افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی خارگ اقدامی شایسته و گام موثری در حل مشکلات برقی این جزیره است.

افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی گام موثری در حل مشکلات خارگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در آیین افتتاحیه نیروگاه 25 مگاواتی خارگ، با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: این نقطه قوت ماست که این نیروگاه در فصل پاییز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، چراکه عمده مشکلات همیشه در تابستان و پیک مصرف رخ می‌دهد و مسئولان در آن زمان به فکر چاره‌اندیشی می‌افتند.

وی تصریح کرد: این یک تدبیر خوب و موفق برای حل این مشکل بود و خوشبختانه این ریسک جواب داد به واقع همین ریسک‌های منطبق بر اصول کارشناسی است که مدیر موفق را نشان خواهد داد و در این مورد به خوبی جوابگو بود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این نیروگاه باری که همیشه بر روی دوش پایانه‌های نفتی خارگ بود را برداشت و البته به ما یک دوره تنفس چند ساله خواهد داد تا بتوانیم در فرصت‌های مناسب پیش رو، مصوبه هیئت دولت در مورد نیروگاه 50 مگاواتی خارگ را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه وزیر نفت به مکان‌های نفت‌خیز، اذعان داشت: آقای زنگنه به برطرف کردن مشکلات مردم در این مناطق همیشه نگاهی ویژه داشته‌اند و ما خوش‌بین هستیم که این نگاه ویژه، مشکلات این امر را برطرف کند.

حسنوند افزود: در این مسئله، دست ما برای تخصیص بودجه از منابع استانی بسته است و وزارت کشور چنین اجازه‌ای به ما نخواهد داد، اما ما قطعاً پیگیر این مسئله خواهیم بود و اگر پیگیری‌های مسئولان خارگ به ویژه امام جمعه این شهر نبود، همین موفقیت‌های نسبی نیز حاصل نمی‌شد.

وی ادامه داد: ما به مسئولان استانی و معاونین خود سفارش کرده‌ایم که همیشه پیگیر مسائل این جزیره باشند و اگر امروز وسیله فراهم بود، قصد داشتیم تا با تمام معاونین خود به اینجا بیاییم تا برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بتوانیم گام موثری برداریم.

انتهای پیام/66006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول