اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح جاده روستای یرشلمان توسط گروه جهادی قرارگاه شهید میرزا کوچک خان

مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک خان از افتتاح جاده روستای یرشلمان و کارسنگ بخش دیلمان شهرستان سیاهکل خبر داد.

افتتاح جاده روستای یرشلمان توسط گروه جهادی قرارگاه شهید میرزا کوچک خان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از قرارگاه رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج سازندگی، علی فتحی ‌با اعلام این خبر افزود‌: با افتتاح این طرح مشکل 21 ساله مردم روستای یرشلمان و کارسنگ برطرف شد و رفت و آمد مردم روستا از سه کیلومتر به 700 متر کاهش یافت.

وی با بیان اینکه کار برنامه‌ریزی و اجرای پروژه ها در روستاهای بخش پیرکوه دیلمان از اوایل فروردین ماه امسال آغاز شده بود‌، گفت : با برسی کارشناسان ، هزینه احداث این جاده روستایی 100 میلیون تومان برآورد شد که با مشارکت جهادگران قرارگاه شهید میرزا کوچک خان در احداث این جاده 80 میلیون تومان کاهش هزینه را به همراه داشت و این نشانگر نقش مهم جهادگران در عرصه های سازندگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه جاده روستایی برشلمان و کارسنگ با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان احداث شد، افزود: حفظ منابع انسانی و توسعه آن در منطقه، چگونگی ترویج و توسعه صحیح کشاورزی و دامپروری، بررسی رفع مشکلات حوزه زیربنایی منطقه شامل برق، آب، گاز و ... از دیگر اقدامات جهادگران قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک خان است.

مسئول قرارگاه جهادی میرزا کوچک خان در پایان از حمایت فرماندار و نماینده شهرستان و همچنین مشارکت سازمان آب منطقه استان ، بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی شهرستان سیاهکل در احداث این جاده روستایی قدردانی کرد .

انتهای پیام/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول