اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

نمایشگاه ارکان اقتصاد مقاومتی در مشهد افتتاح می‌شود

نمایشگاه و فروشگاه دائمی ارکان اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در مشهد افتتاح می‌شود.

نمایشگاه ارکان اقتصاد مقاومتی در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی اعلام کرد: این نمایشگاه شامل بخش‌های ارائه طرح‌های نخبگان، فروش محصولات حاصل از تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ارائه جهیزیه از کارخانه‌های ایرانی است که همزمان با هفته بسیج در بلوار برونسی مشهد افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی اظهار داشت: نمایشگاه و فروشگاه دائمی ارکان اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی با مشارکت سپاه امام رضا (ع) در زمینی به مساحت 800 متر مربع در قالب 10 سالن نمایشگاهی با هزینه 13 میلیارد ریال احداث شده است.

علیرضا تواضع در ادامه گفت: شرکت مادرتخصصی منادیان گل نرگس به عنوان شرکت ناظر بر طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان با همکاری شرکت نگار نصر و بانک مهر نیز برای واگذاری تسهیلات فعالیت دارد و افراد متقاضی به صورت عمومی بعد از گذراندن دوره آموزشی به شرکت‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی به دستور مسئول سازمان در پنج عرصه تولید مرغ بومی، پرورش ماهی، پرورش کود ورمی کمپوست، زنبور عسل و پرورش بلدرچین در دستور کار قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی عنوان کرد: تاکنون در زمینه کود ورمی کمپوست، کشور ما واردکننده بوده اما با همت کارآفرینان بسیج سازندگی در طرح پنج ساله سعی بر رفع نیاز کامل استان داریم و تحقیقاتی در بسیج نخبگان و علمی نیز برای استفاده در خوراک طیور و ماهی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: جای خالی همکاری دستگاه‌های اجرایی دولتی در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی دیده می‌شود و با وجود تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکنون در این زمینه با بسیج سازندگی مشارکتی نداشته‌اند.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول