اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مسجد بوستان خانواده دماوند به بهره‏‌برداری می‏رسد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: بوستان بزرگ سه هزار متری خانواده، بزرگ‏ترین بوستان شهرستان دماوند است و به زودی، مسجد بوستان خانواده نیز به بهره‌‏برداری می‏رسد.

مسجد بوستان خانواده دماوند به بهره‏‌برداری می‏رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در آیین افتتاح بوستان بزرگ خانواده واقع در شهرک فرهنگیان گیلاوند بیان داشت: طی بازدید اخیر خود در دو روز گذشته از این پروژه، نظاره‏‌گر زحمات بسیار زیاد همکاران شهرداری دماوند بودم.

وی ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند برای افتتاح این بوستان به مناسبت روز خانواده و بازنشستگان،  این تناسب را با کاربرد بوستان مورد نظر برای این دو قشر، دارای هم‌‏خوانی برشمرد.

افشارنادری خانواده را از ارکان اصلی جامعه دانست و افزود: درست است که خانوده کوچک‏ترین نهاد اجتماعی است، اما همین کوچک‏ترین نهاد، نقش بزرگی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد.

این مسئول تلاش در ماندگاری بنیان خانواده را بسیار ضروری برشمرد و اضافه کرد: دغدغه تمام انسان‏ها، حفظ و تعالی خانواده است.

                  

لزوم ایجاد فضاهای مناسب برای خانواده‏‌ها

فرماندار شهرستان دماوند، ایجاد فضاهای مناسب برای خانواده‏‌ها را از وظایف مسئولان خواند و گفت: احداث بوستان‏‌ها و فضاهای فرهنگی و هنری در ایجاد روحیه شاد در انسان‏‌ها و تعالی خانواده‏‌ها و در نتیجه جامعه نقش به‏‌سزایی دارد.

وی همچنین به لزوم تکریم و بزرگداشت بازنشستگان اشاره کرد و افزود: بازنشستگان در دوران استراحت خود اغلب تمایل به آمدن به فضای بوستان‏‌ها و در برخی موراد انجام حرکات ورزشی در این مکان‏‌ها دارند.

افشارناردی وجود امکانات وسایل ورزشی در کنار زمین بازی و مسجدی که به زودی در مجاورت این بوستان به بهره‌‏برداری خواهد رسید را کامل کننده آن به عنوان یک مجموعه فرهنگی، ورزشی و مذهبی خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز پارک 3.5 هکتاری خانواده در گیلاوند دماوند با حضور پرشور مردم و مسئولان افتتاح شد.

آیین افتتاح پارک بزرگ خانواده با حضور جمع کثیری از شهروندان دماوند و مسئولان برگزار شد.

پارک 3.5 هکتاری خانواده در شهرک فرهنگیان گیلاوند، با حضور بیش از سه هزار نفری شهروندان و با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

آیین افتتاحیه این بوستان که با برنامه‏‌های متنوعی از جمله تواشیح و تئاتر موزیکال و اجرای ترانه توسط مجید اخشابی، خواننده محبوب کشورمان همراه بود، فردا شب در شبکه سه سیما به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/2568/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول