اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرلنگه:

بررسی مجوز ساخت مسجد برای شیعه و سنی یکسان است

امام جمعه بندرلنگه با بیان اینکه بررسی اعطای مجوز ساخت مساجد برای شیعه و سنی یکسان است، گفت: حتی موارد زیادی درخواست احداث مسجد و حسینیه برای اهل‌ تشیع نیز مورد موافقت قرار نمی‌گیرد.

بررسی مجوز ساخت مسجد برای شیعه و سنی یکسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله محمدجواد رکنی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مسجد جامع بندرکنگ با تجلیل از زحمات و تلاش‌های نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به خاطرات نخستین سال‌های حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی در استان اشاره کرد و افزود: ایشان از همان ابتدای حضورشان در هرمزگان با تلاش و پشتکار زیاد مشغول خدمت‌رسانی به مردم خوب هرمزگان بوده‌اند و ما صمیمانه از این پرکاری و سعه‌صدر ایشان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به یکسان بودن قوانین و مقررات برای همه افراد در نظام جمهوری اسلامی گفت: بررسی اعطای مجوز ساخت مساجد برای شیعه و سنی یکسان است و حتی موارد زیادی از درخواست احداث مسجد و حسینیه برای اهل‌ تشیع داریم که با توجه به بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده به آنها مجوز داده نشده است.

در این مراسم همچنین شیخ محمدعقیل رضوانی امام ‌جمعه اهل‌ سنت بندر کنگ با اشاره به ظهور پدیده شوم وهابیت گفت: مردم بندر کنگ برادرکشی را برنمی‌تابند.

وی با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی مسجد جامع اهل‌سنت بندر کنگ تصریح کرد: امیدواریم مسجد جامع بندر کنگ طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسجدی برای تحکیم وحدت و لباس عمل پوشاندن به آیه «وعتصمو بحبل‌الله جمیعا ولاتفرقوا» باشد.

امام‌ جمعه اهل ‌سنت بندر کنگ اضافه کرد: پیام مراسم کلنگ‌‌زنی مسجد جامع اهل‌ سنت بندر کنگ این است که هدف نظام توسعه دین و معنویت است و در این هدف همه مذاهب اسلامی از حق یکسان برخوردار هستند.

انتهای پیام/88001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول