اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه سهیلی جوان قشم:

سهیلی جوان قشم به قهرمانی مسابقات فوتبال برتر هرمزگان چشم دارد

مدیر عامل باشگاه سهیلی جوان قشم با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه در مسابقات فوتبال لیگ برتر هرمزگان در حال حاضر پیشتاز است، گفت: امسال نیز در این مسابقات به قهرمانی چشم داریم.

سهیلی جوان قشم به قهرمانی مسابقات فوتبال برتر هرمزگان چشم دارد

حاج علی تاخره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: مسابقات فوتبال لیگ برتر استان هرمزگان از روز پنجشنبه مورخ نهم ماه جاری آغاز شده که تیم ما روی هم رفته نتیجه خوبی کسب کرده است.

وی در ادامه داد: در آغاز هفته نخست، تیم سهیلی در بندر بندرلنگه مقایل تیم ملوان بندرکنگ به میدان رفت که علی‌رغم عدم هماهنگی با توجه به آغاز مسابقات، تیم سهیلی موفق به کسب نتیجه تساوی دو بر دو و صید یک امتیاز از این بازی شد.

این فعال ورزشی با بیان اینکه گل‌های این دیدار را محسن قاصدی و جواد جغینی پور به ثمر رساندند، اضافه کرد: نخستین وسریع‌ترین گل لیگ برتر سال جاری فوتبال هرمزگان را بازیکن این تیم جغینی‌پور به ثمر رساند.

وی با بیان اینکه قضاوت این دیدار را داوران از پارسیان بر عهده داشتند، ادامه داد: تیم سهیلی در هفته دوم مسابقات لیگ فوتبال برتر هرمزگان، به مصاف کشاورز میناب رفت که در آن بازی نیز با نتیجه پر گل شش بر دو پیروز شد.

تاخره با بیان اینکه قضاوت آن دیدار را داورانی از شهرستان بستک به نام‌های یونس محمودی، ایوب مظفری و خالد مظفری و ناظر داوری محمد احمدنیا بر عهده داشتند، گفت: گل‌های آن بازی را جاسم آهنی، جواد جغینی (سه گل) و احمد صالحی (دو گل) به ثمر رساندند.

مدیر عامل باشگاه سیهلی جوان قشم در ادامه عنوان کرد: امسال مثل سال قبل با قدرت وارد مسابقات شده‌ایم و تیم را تقویت کرده‌ایم و علاوه بر بازیکنان سابق، بازیکنانی جدید و خلاق را به خدمت گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: محی‌الدین اسلامی، محمد مالکی، جواد عقیلی، محمد تورنگ، سعد رحمانی، مسلم زیوری، جاسم آهنی، مهدی سالاری، مازیار شفائی و میلاد قنبری در سال جاری به این تیم اضافه شده‌اند.

تاخره ادامه داد: قطعا دانش و تمرین‌های به روز سرمربی جوان این تیم علی مرادی به کمک عبدالمجید صلخی، محمد خانگاه و مهدی صلخی نوید روزهای خوب برای این تیم در بر خواهد داشت.  

وی در پاسخ به سئوالی که چرا تیم سهیلی قشم علی‌رغم دریافت مجوز حضور در لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور طی سال گذشته در این مسابقات شرکت نکرده است، اظهار داشت: با وجود قهرمانی در مسابقات فصل گذشته فوتبال هرمزگان، اما به دلیل عدم فراهم بودن زیرساخت‌ها و بستر این باشگاه از جمله آماده سازی زمین چمن و استاندارد در روستای سهیلی جوان، حضور در لیگ دسته سه کشور را به زمانی دیگر موکول کردیم.

باشگاه سهیلی جوان قشم تاکنون در استان هرمزگان موفق به کسب افتخارات متعددی شده است که در این راستا می‌توان به نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال جوانان در سال 89، قهرمان رده فوتبال امید در سال 75 و راهیابی به لیگ کشوری، قهرمانی مسابقات فوتبال بزرگسالان بخش‌های هرمزگان در سال 73، قهرمان مسابقات فوتبال بزرگسالان زیرگروه استان سال 73 و راهیابی به مسابقات لیگ برتر هرمزگان، قهرمانی رده بزرگسالان مسابقات روستایی استان سال 89 و راهیابی به مسابقات روستایی کشور، قهرمان رده بزرگسالان لیگ برتر استان در سال 91 و نماینده ایران در رقابت‌های اسکیت دختران کاپ آزاد کره جنوبی که در آن 42 تیم از 18 کشور دنیا حضور داشتند.

این تیم در آن مسابقات موفق به کسب 15 نشان شامل سه نشان طلا، هفت نقره و پنج برنز شد.

انتهای پیام/88001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول