اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم خبر داد

ساخت بزرگ‌ترین سیستم آنالایز آنلاین واحدهای پلی‌الفینی کشور در قشم

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم گفت: یک شرکت صنعتی مستقر در این منطقه موفق شد بزرگ‌ترین سیستم آنالایز آنلاین واحدهای پلی‌الفینی کشور را بسازد.

ساخت بزرگ‌ترین سیستم آنالایز آنلاین واحدهای پلی‌الفینی کشور در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از اداره صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم، هرمز امیری در این راستا افزود: عملیات طراحی، ساخت و آزمایش کارخانه‌ای این سیستم با موفقیت کامل انجام و به زودی مراحل حمل و تحویل آن آغاز خواهد شد.

وی درباره مشخصات این سیستم که توسط شرکت پیرامون سیستم قشم ساخته شده است، گفت: این سیستم با ابعاد ١٠ متر طول، 5.4 دهم متر عرض و سه متر ارتفاع به سفارش شرکت پتروشیمی لرستان ساخته شده است و دارای شش دستگاه "کروماتوگرافی" گازی است که گاز خروجی از راکتورهای پلیمری را تجزیه و اطلاعات خروجی را از طریق کامپیوتر مرکزی و دو رشته فیبر نوری به اتاق کنترل پتروشیمی ارسال می‌کند.

به گفته امیری، طراحی و ساخت این سیستم طی مدت ١٨ ماه در بخش‌های مختلف شرکت پیرامون سیستم قشم انجام شده و اکنون پس از خاتمه موفقیت‌آمیز ساخت این سیستم، به زودی ساخت سیستم مشابه جهت شرکت پتروشیمی مهاباد آغاز می‌شود.

شرکت پیرامون سیستم قشم، یکی از سازندگان پیشرو سیستم‌های آنالیز آنلاین در ایران است که کار خود را از سال ١٣٨٦ در منطقه آزاد قشم آغاز کرده و تاکنون ٤٢ پروژه مشابه را جهت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی همچون بنزین‌سازی تبریز، بنزین‌سازی اصفهان، پالایشگاه لاوان، پتروشیمی‌های بندر امام، مارون، لرستان، کاویان، اراک و فن آوران به انجام رسانیده است.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول