اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهشت هیرکان ‌حرف‎های بسیاری برای گفتن دارد ‌

ایزدپناه: ‌گرگان ظرفیت داشتن دو تیم در سوپرلیگ بسکتبال ‌را ندارد

سرمربی تیم بسکتبال بهشت هیرکان سولن گرگان گفت: گرگان ظرفیت داشتن دو تیم سوپرلیگی را ندارد ولی هدف اصلی ما حفظ بازیکنان بومی است.‌

ایزدپناه: ‌گرگان ظرفیت داشتن دو تیم در سوپرلیگ بسکتبال ‌را ندارد

محمد ایزدپناه در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس‌‌ در گرگان اظهار داشت: در نخستین بازی از آغاز لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور روز جمعه ساعت 16 در سالن امام خمینی(ره) گرگان به مصاف تیم پتروشیمی بندر امام خواهیم رفت.

سرمربی تیم بسکتبال بهشت هیرکان سولن گرگان ادامه داد: با توجه به شرایط سنی تیم و اینکه نیروهای بومی را د تیم جذب کرده‎ایم و با توجه به شرایط مختلف از نظر شرایط جوی که در فصل سرما قرار داریم و امکان آسیب‎دیدگی هم در تیم وجود دارد پیش‎بینی در خصوص نتیجه در این فصل بسیار سخت است.

وی افزود: اما با تمام این مسائل در حال حاضر تیم در شرایط خوبی قرار دارد و برنامه‎ریزی‎ها به صورتی انجام شده که دیدگا و امید تیم، صعود به سوپرلیگ است.

ایزدپناه تاکید کرد: تیم‎هایی که در این دوره شرکت کرده‎‎اند تیم‎های بسیار خوبی هستند و تعدادی از این تیم‎ها عزم خود را برای حضور در سوپرلیگ جزم کرده‎اند.

وی عنوان کرد: بسیاری از ان تیم‎ها با توجه به اینکه حمایت برخی وزارتخانه‎ها و یا صنایع بسیار قوی را همراه خود دارند نزدیک به 750 میلیون تومان برای تیم هزینه‎ کرده‎اند.

سرمربی تیم بسکتبال بهشت هیرکان سولن گرگان خاطرنشان کرد: اما تیم ما نیز حرف‎های بسیاری برای گفتن دارد و یک لحظه هم عقب نشینی نخواهیم کرد.

ایزدپناه بیان کرد: نیت ما حفظ بازیکنان بومی است و تا پایان فصل در نهایت شاید یک بازیکن غیر بومی را جذب کنیم که این در صورت مصدومیت و یاحادثه غیرقابل پیش‎بینی خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه در صورت صعود به سوپرلیگ آیا این ترکیب بازیکنان بومی حفظ خواهد شد یا خیر؟، اضافه کرد: باید دید که مدیر تیم از حضور در سوپرلیگ چه می‎خواهد؟

ایزدپناه تاکید کرد: اگر از صعود در سوپرلیگ قهرمانی و یا کسب سکو باشد نیاز است از بازیکنان کمکی نیز استفاده کنیم اما اگر نیت اول و آخر ما حفظ بازیکنان بومی باشد تا با این ترکیب به موفقیت‎ها برسیم بازهم نیاز است حداقل 60 درصد تیم بومی و باقی با استفاده از بازیکنان کمکی باشد.

وی متذکر شد: گرگان ظرفیت داشتن دو تیم سوپرلیگی را ندارد ولی هدف اصلی ما حفظ بازیکنان بومی است، این صحبت در این شرایط دارم که خیلی راحت می‎توانستم با استفاده از بازیکنان ملی‎پوش امروز قول قهرمانی را به شما بدهم اما تفکر ما بازیکن بومی است.

انتهای پیام/83004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول