اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار به فارس خبر داد

اعزام ملی‌پوشان ایثار قم به بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم گفت: 2 ملی‌پوش ایثار قم با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

اعزام ملی‌پوشان ایثار قم به بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بلافاصله بعد از پایان پیکارهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی رده سنی جوانان پاراآسیایی در کشور مالزی، ملی‌پوشان بزرگسال بسکتبال با ویلچر کشورمان باید بدون از دست دادن فرصت برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیکارهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی بزرگسالان آسیا در کشور تایلند برگزار می‌شود و حضور مقتدرانه تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در این دوره از رقابت‌ها یکی از اهداف مهمی است که انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین کشور و سرمربی دلسوز و پر تلاش این تیم یعنی عباس آقاکوچکی برای آن تلاش می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان بعد از قهرمانی ارزنده‌ای که تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در کشور تایلند همراه با مجوز حضور در مسابقات جهانی کسب کرد و همچنین در پیکارهای جهانی پنجم شد و در آخرین موفقیت خود قهرمان بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیای مالزی شد، قصد دارد روند موفقیت‌های بسکتبال با ویلچر ایران در آسیا و جهان را ادامه دهد.

وی با بیان این‌که مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی مردان آسیا به عنوان انتخابی رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در راه مسابقات قهرمانی آسیا و انشاءالله کسب سهمیه رقابت‌های جهانی در حال حاضر 2 ملی‌پوش تیم ایثار قم نیز حضور دارند.

خوشرفتار خاطرنشان کرد: این 2 ملی‌پوش جوان و ارزنده، محسن طلوعی و حسن عبدی هستند که در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی هستند و انشاءالله با توجه به توانمندی و قابلیت‌های فنی و تکنیکی بالایی که دارند در معیت این تیم راهی رقابت‌های آسیایی خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم با بیان این‌که این باشگاه یک ملی‌پوش دیگر به نام محمد محمدنژاد را نیز در ترکیب تیم ملی جوانان کشورمان دارد، عنوان کرد: این ملی پوشان ارزنده در کنار سایر نفراتی که در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در عضویت تیم ایثار قم قرار دارند، امسال در لیگ برتر درخشش خیره کننده داشته‌اند و انشاءالله در مسابقات آسیایی نیز جزو مهره‌های کلیدی تیم ملی خواهند بود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که علاوه بر ملی‌پوشان ایثار قم، نفرات بسیار توانمند دیگری نیز به تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شده‌اند تا تیم ملی در رقابت‌های آسیایی حضور موفق و پرقدرتی داشته باشد و مجوز حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کند در حالی که پیکارهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا دهه سوم آبان‌ماه در تایلند به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول