اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بلده خبر داد

سوخت تمامی مدارس بلده تامین شد

بخشدار بلده از تامین سوخت تمامی مدارس این بخش خبر داد.

سوخت تمامی مدارس بلده تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، در پی درج خبر «سرمای شش درجه زیر صفر در بلده /هنوز هفت مدرسه سوخت ندارند»در تاریخ پنجم آبان در خبرگزاری فارس بخشدار بلده امروز خبر از تامین سوخت تمامی مدارس در این بخش داد.

محمدرضا رودگردر گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس بیان داشت: با تلاش مسئولان و پیگیری بخشداری 32 هزار لیتر نفت سفید و 28 هزار لیتر نفت گاز تحویل مدارس این بخش شد و در حال حاضر مشکل سوخت  مدارس رفع شد.

بخشدار بلده افزود: همچنین سوخت منازل فرهنگیان ساکن این بخش هم تامین شد و حواله 16 هزار لیتر سوخت نیز اخذ شد که در ادامه بین آنان توزیع می‌شود.

وی در عین حال از وجود و تداوم مشکل حمل سوخت از جایگاه‌های چالوس و ساری به جایگاه‌های فروش در این بخش خبر داد و گفت: به علت صعب‌العبور بودن این بخش مشکل حمل سوخت به بلده وجود دارد که لازم است با تدبیر مسئولان ذیربط این مشکل هم برطرف شود.

رودگر از مسئولان توزیع سوخت در بخش و حمل آن به روستاهای منطقه به ویژه مراکز آموزشی تقدیر کرد.

بخشدار بلده ادامه داد: با ورود سامانه بارشی و سرما،روستاهای بالادست بلده سفید پوش شده و هم‌اکنون بارش برف ادامه دارد ولی راه‌ها باز و تردد ادامه دارد.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول